توجه به پرداخت بیمه معلمان مدارس غیردولتی/اعلام همکاری دولت برای حل مشکلات

نایب رییس کشوری شورای موسسان خواستار اعطای تسهیلات دولت در قالب ماده سیزده قانون و کمک برای رفع مشکلات بیمه کارکنان مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دیدار علی صنیعی رییس شورای موسسان مدارس غیر دولتی شهر تهران و نایب رییس کشوری با محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در دفتر رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.

در این دیدار  رئیس شورای موسسان مدارس غیر دولتی شهر تهران ضمن اشاره به فعالیت های معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس ومراکز غیر دولتی در خصوص همکاری  با موسسان ، گزارشی از نوع عملکرد مدارس غیر دولتی در حوزه های آموزشی و پرورشی ، المپیادها و فعالیت های پژوهشی ارایه کرد.

وی به مشکلات موسسان مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی در خصوص  عدم اجرای مواد حمایتی قانون اشاره داشته و عنوان کرد: خواستار اعطای تسهیلات دولت در قالب ماده سیزده قانون و همچنین کمک مالی در جهت رفع مشکلات بیمه معلمان و کارکنان مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی هستیم.

صنیعی افزود:سایر مشکلات موسسان از جمله اعطای برخی معافیت ها، مشکلات ایجاد شده توسط شهرداری ها و برخی از دستگاهها و تعزیرات نیز در حوزه فعالیت های آنها وجود دارد.

در پایان این دیدار  رئیس سازمان برنامه و بودجه ضمن تشکر از خدمات موسسان مدارس غیر دولتی، حمایت از مدارس غیر دولتی را مورد تاکید قرار داد.

وی با اشاره به اعلام همکاری برای رفع مشکلات موجود در مدارس غیر دولتی، گفت:  هر گونه تلاش در این زمینه ضروری است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.