اصفهان؛

توقف خط تولید 14 واحد مصالح ساختمانی در اصفهان

مدیر کل استاندارد استان اصفهان از توقف خط تولید 14 واحد تولیدی مصالح ساختمانی به دلیل کیفیت پایین محصول ها خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامحسین شفیعی گفت: این واحدها، تولیدکننده شن و ماسه، آجر، بتن آماده، سنگدانه، بلوک سقفی پلی استایرن و موزائیک در شهرستان های اصفهان و برخوار بودند.
وی با بیان اینکه این واحدهای تولیدی، ضوابط استاندارد را رعایت نمی کردند، افزود: بسیاری از آنها نیز مجوز فعالیت صنعتی و پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری نداشتند.
شفیعی خاطرنشان کرد: مصالح ساختمانی استاندارد در افزایش طول عمر مفید ساختمان و کاهش تلفات در مواقع بروز حوادث از جمله زلزله نقش اساسی دارند لذا نظارت بر فعالیت و کیفیت محصول های آنها ضروری است.
مدیر کل استاندارد استان اصفهان با بیان اینکه پرونده این واحدها به مراجع قضائی ارجاع شده است، گفت: این اداره کل با متخلفان استاندارد برخورد قانونی می کند.
مدیر کل استاندارد استان اصفهان پیش از این اعلام کرده بود که بیشترین مشکل استاندارد در این استان، تولید و استفاده از مصالح ساختمانی غیر استاندارد در ساخت و سازهاست.
به گفته وی موارد بسیاری از تولید مصالح ساختمانی غیر استاندارد مانند تیرچه بلوک، بتن و لوله پلی اتیلن در کارگاه های زیر زمینی و غیر مجاز در استان مشاهده شده و لازم است شهرداری ها و سازمان نظام مهندسی همت بیشتری برای جلوگیری از کاربرد این مصالح داشته باشند.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.