شرور سابقه دار جنوب کرمان به اعدام محکوم شد

رئیس دادگاه انقلاب کرمان گفت: یکی دیگر از اشرار مشهور جنوب استان کرمان به جرم افساد فی الارض و محاربه به اعدام محکوم شد.

شرور سابقه دار جنوب کرمان به اعدام محکوم شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از کرمان؛احمد قربانی رئیس دادگاه انقلاب کرمان گفت: (الف .ج) یکی دیگر از اشرار مشهور جنوب استان کرمان به  جرم افساد فی الارض و محاربه به اعدام محکوم شد.

احمد قربانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: این شرور در طول ساليان متمادی باعث ايجاد رعب ، وحشت و ناامنی در بين مردم جنوب استان کرمان شده بود.

وی بیان کرد: این شرور به اتهام محاربه و افساد فی الارض مورد محاکمه قرار گرفت و پس از اتمام دادرسی در مورد اتهامات وی حکم اعدام صادر شده است.

این مقام قضائی تصریح کرد: این شرور جرائمی از قبیل قتل عمدی، سرقت، راهبندان، گروگانگيری و اخاذی كه تمامی اين جرائم به وسيله اسلحه جنگی كلاشینکف صورت گرفته است در پرونده سیاه خود دارد.

وی اعلام کرد: باند شرور مذکور در سال 1394  در حالی که چهار نفر گروگان را در كوه های اطراف جيرفت نگهداری می كردند مورد شناسائی مامورين اداره كل اطلاعات استان كرمان قرار گرفته وپس از درگير شدن با مامورين و كشته شدن يكی از اعضای باند، چهار گروگان آزاد و مجرم  و ساير اعضای باند متواری شده بودند .

رئیس دادگاه انقلاب کرمان خاطرنشان ساخت: در عملیات دستگیری مجرم مقداری  سلاح و مهمات و ساير تجهيزات کشف و ضبط گرديده بود.

وی گفت: این شرور علاوه بر اينكه خود موجب نا امني و رعب و وحشت در جامعه بود اقدام به نگهداری گروگان برای ديگران هم می كرد به اين صورت كه ساير اشرار و قاچاقچيان كه اختلاف حساب با مشتريان خود داشتند به منظور تسويه حساب واخاذی افرادی را گروگان كرده و جهت نگهداری تحويل شرور مذكور می دادند و پس از تسويه حساب گروگان ها را آزاد می كردند.

لازم به ذكر است اين حكم ظرف 20 روز پس از ابلاغ قابل فرجام خواهی در ديوان عالی كشور می باشد چنانچه حكم صادره قطعی شود پرونده جهت اجرا به دادسرای عمومی و انقلاب كرمان ارسال خواهد شد.

 انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار