اردبیل؛

امدادرسانی به ۶۰۰۰ حادثه دیده در اردبیل

معاون امداد و نجات هلال احمر اردبیل گفت: در ۹ ماهه نخست امسال در حدود ۶۰۰۰ حادثه‌دیده در استان اردبیل امدادرسانی شده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ عزیز ارشادیان در جلسه بررسی وضعیت امدادرسانی در استان اردبیل اظهار داشت: در 9 ماهه نخست امسال در حدود 6 هزار حادثه‌دیده در استان اردبیل امدادرسانی شده‌اند و تلاش جمعیت هلال احمر اردبیل شایسته تقدیر و قدردانی است.

وی افزود: امسال جمعیت هلال احمر استان اردبیل به 321 فقره حادثه امدادرسانی کرده که 5 مورد آتش سوزی، 32 مورد برف و کولاک، 216 مورد حوادث جاده‌ای، 32 مورد حضوری، 20 مورد کوهستان و 16 مورد سایر حوادث بوده است.

معاون امداد و نجات هلال احمر اردبیل با اشاره به تعداد افراد حادثه دیده در هر یک از حوادث گفت: 7 نفر در آتش ‌سوزی، یک هزار و 354 نفر در برف و کولاک، 826 نفر در حوادث جاده‌ای، 35 نفر خدمات حضوری و 40 نفر حوادث کوهستان خدمات دریافت کرده‌اند.

ارشادیان با بیان اینکه در 9 ماهه امسال به 3 هزار و 452 نفر خدمات مناسبی ارائه شده است، تصریح کرد: در این مدت 3 مورد سیل و آبگرفتگی وجود داشته که در آن‌ها 215 نفر حادثه دیده بودند و 23 نفر هم در سایر حوادث، دچار حادثه دیدگی شده بودند.

وی با بیان اینکه در این مدت به 276 نفر خدمات ارائه شده است، اظهار کرد: 183 نفر به مراکز درمانی منتقل شده و93 نفر هم درمان سرپایی شدند و 98 مورد اسکان اضطراری داده‌ایم و 89 نفر در برف و کولاک، یک نفر در حوادث جاده‌ای و 8 نفر مراجعه حضوری بوده است.

معاون امداد و نجات هلال احمر اردبیل افزود: این خدمات در 22 پایگاه امداد و نجات شامل 11 پایگاه ثابت، یک پایگاه موقت، یک پایگاه کوهستان، یک پایگاه آنست، 7 پست سیار و یک پایگاه امداد هوایی بوده است که بالگرد امداد هوایی از یکم آذر، هر ماه 15 روز در اردبیل مستقر می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.