اهواز؛

دزفول قهرمان مسابقات مینی ‌بسکتبال خوزستان

تیم دزفول در مسابقات مینی‌ بسکتبال باشگاه های خوزستان به عنوان قهرمانی دست یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،شهرام پرنیاک، رییس هیات بسکتبال استان در این خصوص گفت: این مسابقات از 18 آذرماه با حضور هشت تیم از شهرستان های مختلف استان آغاز شد و دهم دی‌ماه با برگزاری مرحله نهایی و شناخت تیم های برتر به پایان رسید.

وی بیان کرد: مسابقات رده‌بندی و فینال این دوره از رقابت ها با حضور جمعی از پیشکسوتان، روسای هیات های بسکتبال شهرستان های استان، خانواده های بازیکنان، تماشاگران و علاقه‌مندان به این رشته در سالن ۲۲ بهمن اهواز برگزار شد.

رییس هیات بسکتبال خوزستان افزود: در فینال این مسابقات، تیم های هیات بسکتبال دزفول و زاگرس رامهرمز در مقابل هم قرار گرفتند که تیم دزفول توانست با ارائه یک بازی زیبا، با حساب ۸۷ بر ۳۷ از سد حریف خود بگذرد و برای سومین سال پیاپی قهرمانی خود را جشن بگیرد.

وی گفت: در بازی رده ‌بندی نیز ارکان اهواز با حساب ۷۵ بر ۶۷ از سد ماهان اکسین رامهرمز گذشت و به مقام سوم این مسابقات دست یافت. در پایان نیز به تیم‌های برتر مدال، حکم و جام قهرمانی اهدا شد.

پرنیاک بیان کرد: همچنین با نظر کمیته فنی، محمد بغلانی بازیکن با آتیه هیات بسکتبال دزفول به عنوان ارزشمندترین بازیکن این دوره از مسابقات معرفی و به او جایزه ای اهدا شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.