عطایی: قدرت حریف با ما قابل قیاس نبود

سرمربی تیم والیبال کاله آمل گفت: تیم بانک سرمایه از نظر قدرت و مهره قابل مقایسه با تیم ما نبود.

عطایی: قدرت حریف با ما قابل قیاس نبودبهروز عطایی در پایان دیدار برابر پیکان در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان: گفت: مقابل تیمی بازی می کردیم که یکی از دو مدعی اول قهرمانی است و وزن و قدرت و همه چیز این تیم با کاله قابل قیاس نیست. وی ادامه داد: این مسابقه به نوعی دیدار تیم های ملی جوانان و بزرگسالان بود. البته عقیده دارم که بازیکنانم بیش از چیزی که در میدان ارائه دادند توانایی دارند.

عطایی اضافه کرد: بانک سرمایه کاملا مسلط بازی کرد و خودش را به تیم ما تحمیل کرد. آن‌ها با تجربه بیشتری که داشتند توانستند برنده این دیدار شوند.
سرمربی کاله درباره هدف گذاری این تیم در لیگ امسال گفت: تعاملی میان فدراسیون والیبال و باشگاه کاله ایجاد شده است تا برای آینده والیبال کشور سرمایه گذاری شود. بسیاری از بازیکنان ما در سال های آینده عضو تیم ملی می شوند یا پتانسیل حضور در تیم ملی را دارند. تعامل باشگاه کاله با فدراسیون قابل احترام است زیرا در تاریخ والیبال ایران سابقه نداشته است یک باشگاه چنین ریسک بزرگی کند. 

وی افزود: در 4 هفته ابتدایی نیم فصل دوم با تیم های بالای جدول بازی کردیم و از این به بعد با تیم های هم سطح خودمان مسابقه داریم. امیدوارم در ادامه نتایج بهتری را کسب کنیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار