سرمربی تیم واترپلو نفت امیدیه:

درگیری دایی و پنام تاش موضوعی شخصی بود

رضا جعفری معتقد است آن چه میان سرمربی تیم سایپا و بازیکن نفت امیدیه گذشته موضوعی کاملا شخصی بوده است.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان هفته گذشته در لیگ برتر واترپلو و در بازی سایپا و نفت امیدیه، مهدی دایی تقی یکی از بازیکنان امیدیه با به ثمر رساندن گل برتری تیمش در ثانیه های پایانی با انجام حرکات تحریک آمیز خطاب به مهدی پنام تاش سرمربی تیم سایپا اسباب عصبانیت او را فراهم کرد. پنام تاش نیز در واکنش به عمل این بازیکن گوی 5 متر کنار استخر را با لگد به درون آب پرتاب کرد. 

رضا جعفری سرمربی تیم نفت امیدیه درباره این اتفاق گفت: خانواده واترپلو بسیار کوچک است و همه یکدیگر را می شناسند. مهدی دایی تقی بازیکن تیم ما و پنام تاش سرمربی سایپا استاد و شاگرد هستند و سال گذشته در تیم نوفلاح در کنار هم بودند. معتقدم آن چه میان این دو نفر گذشت کاملا شخصی بود و ریشه در گذشته این دو نفر دارد. بعد از مسابقه هیچ درگیری و تنشی میان دو تیم وجود نیامد،حتی بازیکنان با یکدیگر خوش و بش کردند. 

جعفری تصریح کرد: حق طبیعی هر بازیکن و مربی است که شادی خود را بروز دهد اما این مربی است که باید جنبه داشته باشد و آستانه تحمل خود را بالا ببرد نه این که خود عامل اصلی بهم ریختگی شرایط شود. 

سرمربی تیم واترپلوی نفت امیدیه خاطر نشان کرد: سایپا ملی پوشان زیادی را به خدمت گرفته است برخلاف تیم ما که هیچ ملی پوشی نداریم. برای سایپا شکست خوردن از امیدیه گران تمام شده و آن ها با این کار قصد داشتند صورت مسئله را پاک کنند. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیرعلی نویدطهرانی
۰۹:۴۰ ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
کار دایی تقی بد بود که سعی کرد پنام تاش رو تحریک کنه
آخرین اخبار