حواشی مذاکرات شبانه مجلس؛

تبریک روز «رشت» در شب صحن/ رویای شیرین یک "بهارستان‌نشین"

حواشی صحن علنی مجلس حتی از مذاکرات شبانه آن هم بی نصیب نماند.

تبریک روز «رشت» در شب صحن/ رویای شیرین یک به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،نوبت سوم جلسه علنی مجلس آغاز نشده رویای یک نماینده به آن دامن زد. 

**رویای جمهوری

درب های صحن علنی در حالی در نوبت سوم به روی خبرنگاران باز شد که برخی ازآنها از اعلام کاندیداتوری یک نماینده می گفتند تا اینکه خبر اعلام کاندیداتوری این نماینده روی خروجی رسانه ای قرار گرفت و در ادامه ماجرا جناحی شد.

اما موضوع از جایی شروع شد که مردوخی یکی از خبرنگاران پیشکسوت عالم مطبوعات از اعلام کاندیداتوری مهدی زاهدی نماینده کرمان در ایستگاه خبرنگاران پارلمانی مجلس خبر داد و از برخی خبرنگاران تقاضا داشت تا خبر اعلام کاندیداتوری نماینده مذکور را به همراه رزومه وی منتشر کنند تا اینکه یک رسانه خبر کاندیداتوری زاهدی را منتشر کرد و بدین وسیله این نماینده ذربین به دست شد تا ببیند ماجرا از چه قرار است و آیا باید کاندید شدن برای ریاست جمهوری را بپذیرد یا نه ...؟ 

در ادامه که خبر روی خروجی یک رسانه قرار گرفت، زاهدی با تماس با آن رسانه به دنبال این بود که منبع خبر منتشر شده را پیدا کند که پس از دریافت اطلاعات متوجه شد همه آتش ها از گور مردوخی بلند می شود، این نماینده در ادامه به خبرنگار پیشکسوت زنگ زد و جویای مسئله شد تا اینکه مردوخی جلوی چشم خبرنگاران پارلمانی به زاهدی از پشت تلفن گفت: آقای دکتر این خبر چون تیری از چله جسته است و نمی توان جلوی آن را گرفت.

این در حالی بود که همچنان خبر اعلام کاندیداتوری زاهدی برای ریاست جمهوری سال ۹۶همچنان روی خروجی آن رسانه مورد ذکر وجود داشته و حاکی از رویای یک بهارستان نشین برای پاستور نشینی دارد.

**خاطرات شمال محاله...

اما حواشی صحن به اینجا ختم نشد تا اینکه همه همه تبریک و تولد در صحن پیچید و این بار دیگر موضوع ژانویه و کریسمس نبود . 

غلامعلی جعفرزاده ایمن ابادی که در جریان مذاکرات صحن درباره لایحه برنامه ششم اعلام تذکر کرده بود در ادامه چون جاده های چالوس از موضوع بحث خارج شد و به فیلسوف بهارستان گلایه کرد.

وی خطاب به لاریجانی گفت: امروز 12 دی و روز رشت بود و انتظار داشتیم ریاست مجلس این روز را تبریک بگوید.

تبریک روز «رشت» در شب صحن/ رویای شیرین یک

لاریجانی در ادامه یگ نگاه به خودش و یک نگاه به لایحه در دستش انداخت و گفت:چقدر این بحثی که مطرح کردید به گاز سوز کردن ربط داشت...! (خنده)

این درحالی بود که ماجرای تبریک و تولد روز رشت به همین جا ختم نشد و در ادامه برخی از نمایندگان از جمله نعمتی، قوامی و پزشکیان به دور میز جعفرزاده حلقه زدند و با وی به مناسبت روز رشت روبوسی و عکس یادگاری گرفتند تا بدین وسیله خاطرات شمال و رشت از یاد ما نرود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۹:۵۱ ۱۳ دی ۱۳۹۵
واقعا شمال ورشت وانزلی مازنداران گلستان ودریا وجنگل بهشت خداست قدرش را بدانیم .جنوب وخلیج همیشه فارس هم که قلب ما حک شده واونم بهشتی دیگراست که خداوند زیبا به ایرانیان عطا کرده قدر هردورا بدانیم .
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۰۸:۲۲ ۱۳ دی ۱۳۹۵
ای کاش کسی هم بفکر چاله ها یا بهتر بگویم سیاه چاله کوچه های رشت باشد ، شهر سرعت گیر های فراوان که روز یک سرعت گیر جدید در یک خیابان افتتاح می گردد ، باید از شهرداری تشکر کنیم که بجای پر کردن چاله از اسفالت جهت ساخت سرعت گیر و پروژه بزرگ شهر رویایی زیربندی سازان خودرو استفاده می کنند
آخرین اخبار