سخت ترین اجسام را با چه روشی برش بزنیم؟ +فیلم

عدم تولید گرد وغبار، حرارت و ضایعات در برش اجسام سخت و سنگین باعث شده تا این دستگاه در دسته فن آوری های پاک و سبز قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی پر بازدید ببنید از دستگاهی بنام واتر جت یا برش با آب که کارایی ویژه ای در برش مواد تا ضخامت 45 سانتی متر دارد. این دستگاه قادر است سخت ترین و پیچیده ترین اجسام را براحتی و بطور کاملا دقیق و منظم برش دهد، دوربین عکاسی، اسلحه، توپ سنگین بولینگ که وزنی ما بین 2 تا 7 کیلوگرم دارد در زیر این دستگاه با سرعت و دقت بالا براحتی برش خورده و به دو قسمت تقسیم می شود.

گفتنی است؛ قابلیت ویژه این دستگاه برش مواد مختلف بدون تغییر خواص ذاتی و آسیب پیدا کردن است. آب و یا مخلوطی از آب  به همراه مواد ساینده ( مانند اکسید آلومینیوم ) تحت سرعت و فشار بسیار بالا از منفذ باریک دستگاه خارج شده و جسم را برش خواهد زد. البته استفاده از این دستگاه برش در اجسامی که به حرارت حساس باشد کارایی خواهد داشت، به استثنا شیشه و سرامیک.


سخت ترین اجسام را با چه روشی برش بزنیم + فیلم سخت ترین اجسام را با چه روشی برش بزنیم + فیلم سخت ترین اجسام را با چه روشی برش بزنیم + فیلم


سخت ترین اجسام را با چه روشی برش بزنیم + فیلم






برای دانلود اینجا کلیک کنید






انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار