اردبیل؛

بیمه 2 هزار و 189 خانوار عشایری در اردبیل

مدیرکل امور عشایری استان اردبیل گفت: در ۳ ماهه سوم امسال ۲ هزار و ۱۸۹ خانوار عشایری استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجتماعی روستایی و عشایری قرار گرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ قادر هنرمند در جلسه بررسی فعالیت‌های امور عشایر استان استان اردبیل در 3 ماهه سوم امسال اظهار داشت: با توجه به اینکه قشر عشایر، قشری تلاشگر بوده و خدمات زیادی را در حوزه تولیدات دامی، لبنی، صنایع دستی و غیره دارند تلاش می‌کنیم تا حمایت‌های لازم را از آنان انجام دهیم.

وی توسعه بیمه در بین قشر عشایر را از مهمترین برنامه‌ها و اولویت‌ها در سطح استان دانست و بیان کرد:در 3 ماهه سوم امسال 2 هزار و 189 خانوار عشایری استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجتماعی روستایی و عشایری قرار گرفتند که تلاش‌ها در زمینه توسعه بیمه اجتماعی در بین قشر عشایر ادامه دارد.

مدیرکل امور عشایری استان اردبیل گفت:‌ این در حالی است که در 6 ماهه امسال نیزتعداد 2 هزار و 138 خانوار عشایری در سطح استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجتماعی روستایی و عشایری قرار گرفتند که در مجموع 4 هزار و 327 خانوار را شامل می‌شود و در 3 ماهه پایانی سال نیز در این زمینه تلاش می‌کنیم.

هنرمند از آب‌رسانی سیار به مقدار 10 میلیون و 752 هزار لیتر در این مدت بین عشایر استان خبر داد و افزود: علاوه بر این توزیع کپسول گاز به تعداد 3 هزار و 413 سیلندر نیز از جمله اقداماتی بوده که در راستای خدمات‌رسانی به عشایر استان در 3 ماهه سوم سال انجام شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار