اردبیل؛

راه اندازی کارخانه پتروشیمی در پارس‌آباد

فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: بزرگترین کارخانه پتروشیمی توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی در شهرستان پارس‌آباد احداث و راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ اکبر صمدی در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی احداث کارخانه پتروشیمی در پارس‌آباد اظهار داشت: پارس‌آباد از لحاظ کشاورزی، منابع طبیعی و آب و خاک بهترین مکان برای سرمایه‌گذاری بوده که توسعه فعالیت‌ها در این حوزه نیازمند معرفی و شناساندن ظرفیتهای سرمایه گذاری در شهرستان است.

وی از راه‌اندازی کارخانه بزرگ پتروشیمی در شهرستان پارس‌آباد خبر داد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده و در راستای جذب سرمایه‌گذار بزرگترین کارخانه پتروشیمی که در زمینه تامین مواد اولیه 6 محصول در زمینه‌های مختلف فعالیت خواهد داشت توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی با هزینه بالغ بر600 میلیون دلار احداث می‌شود.

فرماندار پارس آباد استاندارد بودن کارخانه را لازم و ضروری دانست و افزود: با احداث این کارخانه برای بیش از 10 هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال ایجاد می‌شود و این شهرستان را متحول می‌کند چرا که رونق تولید توسعه اشتغال را نیز به دنبال خواهد داشت.

صمدی با اعلام حمایت از سرمایه‌گذاران در شهرستان بیان کرد:‌ تلاش می‌کنیم در راستای شکوفایی توانمندی‌های موجود در بخش‌های مختلف شهرستان زمینه‌ساز حضور و فعالیت هر‌چه بیشتر سرمایه‌گذاران در شهرستان بوده و از این طریق زمینه‌های توسعه و پیشرفت پارس‌آباد را فراهم کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.