اردبیل؛

ایمن سازی جاده‌های اصلی و فرعی اردبیل

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اردبیل گفت: با تلاش نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای راههای اصلی و فرعی اردبیل ایمن‌سازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی دشتی افزود: یکی از اولویتهای اساسی راهداری شهرستان اردبیل ایمن‌سازی جاده‌های شهرستان اردبیل است که در این زمینه با تلاش نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جاده‌های مواصلاتی، مه‌گیر، فرعی، کوهستانی و اصلی شهرستان اردبیل ایمن‌سازی شده است.

وی با اشاره به اینکه ایمن‌سازی و نصب تابلوهای هدایت‌کننده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است،‌ گفت: در این زمینه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اردبیل اهتمام جدی دارد و اقدامات بسیار خوبی در این حوزه انجام داده و این اقدامات باتوجه به نیاز جاده‌ها توسط راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان ادامه می‌یابد.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اردبیل از آغاز طرح زمستانی و فعالیت همه‌جانبه نیروهای راهداری در شهرستان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: هم‌اکنون نیروهای راهداری شهرستان اردبیل در جاده‌های مواصلاتی، ‌مه‌گیر و کوهستانی مستقر شده‌اند و مشغول خدمات‌رسانی بوده تا تضمین کننده سلامت مسافران و رانندگان باشند.

دشتی اظهار کرد: باتوجه به اینکه احتمال بارش برف در شهرستان اردبیل در روزهای آتی وجود دارد در این راستا نیروهای راهداری و ماشین‌آلات سبک و سنگین حمل و نقل جاده‌ای شهرستان در آمادگی به سر می‌برند تا در صورت بارش برف در سریعترین زمان ممکن نسبت به بازگشایی و نمک‌پاشی جاده‌های مواصلاتی، کوهستانی و اصلی و فرعی شهرستان اردبیل اقدام کنند.

وی گفت: راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اردبیل با همکاری پلیس راه و دیگر دستگاه‌های مربوطه مهمترین اولویتش تسهیل روند عبور و مرور برای رانندگان و مسافران است و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند که مسئولان شهرستان اردبیل به ویژه فرمانداری و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نیز حمایتهای همه‌جانبه‌ای در راستای تسهیل روند عبور و مرور وسایل نقلیه و بازگشایی راه‌های اصلی و فرعی داشتند که این امر قابل تقدیر است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.