همبستگی پرسپولیس و تیم ملی، شعار هواداران در تمرین سرخپوشان

پرسپولیس تمرین امروز خود را در حالی در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند که نزدیک به صد هوادار پرسپولیس با تشویق‌های بی‌امان، آنها را همراهی می‌کردند.

همبستگی پرسپولیس و تیم ملی، شعار هواداران در تمرین سرخپوشانبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان تمرین امروز، چهارشنبه خود را در حالی در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند که نزدیک به صد هوادار پرسپولیس با تشویق‌های بی‌امان، آنها را همراهی می‌کردند.


این تماشاگران برای اعلام حمایت خود از پرسپولیس، ایوانکوویچ، ملی‌پوشان و همبستگی با تیم ملی در حالی امروز در محل تمرین حضور یافتند که اطمینانی برای باز بودن درهای تمرین وجود نداشت.

این هواداران به شدت پرسپولیس و برانکو را تشویق می‌کردند. آنها ضمن تشویق سایر بازیکنان و به ویژه ملی‌پوشان شعارهایی هم در حمایت از تیم ملی و همبستگی پرسپولیس و تیم ملی سر دادند و خواهان آن بودند که با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات سنجیده و دقیق، فوتبال ایران مسیر پیشرفت را طی کند و باعث افتخار‌آفرینی در عرصه‌های گوناگون باشد.

تمرین امروز تیم هم از ساعت 11 در سالن بدنسازی آغاز شد و این در حالی بود که هفت بازیکن ملی‌پوش تیم با هماهنگی قبلی در همین زمان در محل باشگاه و در جلسه با سرپرست باشگاه و اعضای هیأت مدیره حاضر بودند.

بازیکنان در ادامه تمرین وارد زمین شدند. در این بخش محسن ربیع‌خواه با جدا شدن از بازیکنان تمرینات اختصاصی خود را آغاز کرد. دروازه‌بان‌ها هم زیر نظر ایگور فعالیت می‌کردند و سایر بازیکنان بعد از گرم کردن به کار با توپ و تمرینات تکنیکی تحت نظر برانکو و چوک پرداختند.

در تمرین امروز، پریموف هم به جمع سایر بازیکنان اضافه شد ولی در جریان تمرین یک به یک بود که رضا کرملاچعب دچار آسیب‌دیدگی شد تا به توصیه کادر پزشکی تمرین را ادامه ندهد و در این لحظه کریم باقری جای او را در تمرین یک به یک برابر طاهرخانی گرفت.

حمله تک به تک به سمت دروازه و گلزنی بخش بعدی تمرین امروز بود که زیر نظر کادر فنی انجام شد.

در مرحله بعد، فوتبال درون تیمی در دستور کار بازیکنان قرار گرفت.

کارهای بدنسازی و سرد کردن بدن‌ها بخش پایانی تمرین چهارشنبه قرمزپوشان بود.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.