با حضور مهدی هاشمی انجام گرفت،

برگزاری جلسه فنی بازهای همبستگی کشورهای اسلامی

نخستین جلسه بازی های هبستگی کشورهای اسلامی در حالی امروز برگزار شد که ریاست فدراسیون تیراندازی شناخت بر حریفان را یکی اصل های مهم دانست.

برگزاری جلسه فنی بازهای همبستگی کشورهای اسلامیبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در حالی  از اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۶ آغاز می شود که امروز نخستین جلسه فنی هماهنگی این رقابتها با حضور مهدی هاشمی، ریاست فدراسیون تیراندازی، مربیان و اعضای کمیته فنی در محل سالن جلسات این فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه در خصوص تعداد نفرات و رشته های حاضر در این رقابتها بحث و تبادل نظر شد.

همچنین در خصوص نحوه برپایی اردوها و آماده سازی ورزشکاران در مسابقات داخلی و برون مرزی پیش رو صحبت شد که مربیان برنامه ها و مشکلات خود را بیان نمودند.

درادامه نیز مهدی هاشمی، ریاست فدراسیون تیراندازی، با توجه به اخلاق مداری و حمایت از مربیان رشته های حاضر بر شناخت رقبا تاکید داشت.

یادآور می شود که تعداد ۱۸ نفر رشته برای آقایان و ۱۲ نفر رشته برای بانوان از طریق کمیته برگزاری مسابقات مزبور اعلام شده است ضمن اینکه ۱۴ ورزشکار در تپانچه، ۱۲ ورزشکار در اهداف پروازی و ۴ تیرانداز در ماده تفنگ به بازی‌های کشورهای اسلامی اعزام می شوند.

بازی های همبستگی کشورهای اسلامی از ۲۲ الی ۳۰ اردیبهشت ماه سال ۹۶ در کشور آذربایجان برگزار می شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار