تقی پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

در حوزه آب با مشکلات جدی مواجه هستیم

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: به دلیل کامل نبودن زیرساخت ها با مشکلات جدی در خصوص آب روبه رو هستیم.

در حوزه آب با مشکلات جدی مواجه هستیمرضا تقی پور سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه در حوزه آب هم آلودگی هایی وجود دارد، اظهار داشت: در حال حاضر به دلیل کامل نبودن زیرساخت ها با مشکلات جدی در خصوص آب روبه رو هستیم.

وی افزود: در حوزه آب هدر رفت زیادی داریم چراکه مردم در این زمینه از آب استفاده بهینه نمی کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه در بحث آلاینده بودن آب و آسیب های آن برآورد دقیق نداریم، گفت:  اما بدون شک این مشکلات وجود دارد و باید در راستای حل آن تلاش کرد.

تقی پور با بیان اینکه در بحث خاک هم مشکلات زیادی داریم، تصریح کرد: اتفاقاتی در بحث مواد زاید و همچنین پسماندهای غیرمجاز که مرتب در خاک  تزریق می شود باعث خواهد شد در آینده با مشکلات زیادی در این زمینه مواجه شویم.

وی ادامه داد: این موضوع در زندگی  تاثیر جدی می گذارد به همین دلیل نباید اجازه دهیم که قطره قطره جمع شود و  مشکلات در حوزه خاک هم به دریا تبدیل شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: بحث هایی در خصوص مواد پتروکمیکال مطرح می شود که باعث می شود در آینده شاهد مشکلات فراوانی در حوزه محیط زیست شویم.

تقی پور با تاکید بر اینکه کیسه های شیمیایی ۳۰۰ سال طول می کشند که تجزیه شوند، گفت: نیاز است که با مدیریت جامع و یکپارچه محیط زیست را در همه ابعاد حفظ کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار