ابوالقاسم پور: لجبازی کی روش و برانکو به ضرر مردم است/ خانم هراتیان اسامی سیگاری ها را منتشر کنید

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: لجبازی کی روش و برانکو به عنوان 2 مربی بزرگ و چهره های تاثیرگذار فوتبال ایران به ضرر مردم تمام می شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بهنام ابوالقاسم پور در مراسم سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختی درباره اختلاف کی روش و برانکو گفت: کی روش و برانکو جزء چهره های تاثیرگذار فوتبال ایران و مربیان بزرگ جهان هستند و باید با هم کنار بیایند چراکه لجبازی آن ها  به ضرر مردم است.

وی افزود: آن ها برای موفقیت تیم ملی و پرسپولیس و انتقال دانش خود به ایران آمده اند و نباید به جوانان و مربیان دیگر خط بدهند. امیدوارم بزرگان فوتبال حواشی اخیر را جمع کنند. این اختلافات به ضرر فوتبال ایران است.

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران درمورد این که آیا حق با کی روش است یا برانکو، تصریح کرد: هم کی روش و هم برانکوحق دارند. سرمربی تیم ملی ادعا می کند برنامه هایش را ابتدای فصل به مربیان لیگ برتر داده است. از طرفی برانکو هم باید پاسخگوی هواداران پرسپولیس باشد.


* خانم هراتیان اسامی سیگاری ها را منتشر کنید/ برخی با آمار غلط در پی خودنمایی هستند

وی در پایان درمورد آمار ارائه شده از سیگاری و قلیانی بودن فوتبالیست ها، اظهار داشت: فکر نمی‌کنم این موضوع درست باشد. بهتر است هراتیان اسامی بازیکنان سیگاری و قلیانی را بیاورد. چراکه ارائه آمار بدون نام بردن از کسی فرار از اصل موضوع است. من هم می توانم واقعیت را نگویم و به دروغ از زیرمیزی گرفتن پزشکان یا لابی کردن آن ها صحبت کنم. هراتیان اسم بیاورد تا بازیکن از خودش دفاع کند. برخی با آمار غلط در پی خودنمایی هستند.

ابوالقاسم پور درمورد برگزاری مراسم چهل و نهمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختی بیان کرد: وظیفه ما است که با حضور در مراسم سالگرد مرحوم تختی یاد وی را زنده کنیم. خوشبختانه منش پهلوانی و بزرگی تختی از سوی هم دوره هایش به جوانان منتقل شده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار