اما و اگرهای طرح خرید خدمات آموزشی از نگاه مجلس

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عنوان کرد: طرح خرید خدمات آموزشی در راستای اصل 44 قانون است و به اجرای آن توجه می‌شود.

میرحمایت میرزاده عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون توجه به بحث خرید خدمات آموزشی در آموزش و پرورش اظهار داشت: این بحث در راستای اصل 44 قانون انجام می‌شود.

وی ادامه داد: برخی مدارس در ارائه خدمات با مشکل مواجه هستند؛ به عنوان مثال این مشکلات می‌تواند شامل کمبود امکانات و فضا باشد که با بهره‌گیری از این طرح چنین مسائلی برطرف می‌شود.

میرزاده عنوان کرد: طرح خرید خدمات حتی می‌تواند در آموزش‌های فنی حرفه‌ای و به طور کلی هنرستان‌ها به کار گرفته شود تا امکان بهره‌مندی دانش آموزان از خدمات آموزشی در موارد کمبود خدمات راهگشا باشد.

وی با اشاره به اینکه دولت و مجلس با طرح خرید خدمات مشکلی ندارد، گفت: اما مسئله‌ای که روی آن حساس هستیم این بوده که نباید مدرسه دولتی واگذار شود؛ یعنی با اصل این طرح موافق اما با واگذاری فضای آموزشی دولتی بر اساس این طرح مخالف هستیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یادآور شد: این طرح در برنامه ششم توسعه لحاظ شده و در مناطقی که فضا و نیروی انسانی کافی وجود ندارد، کمک کننده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۲۹ آبان ۱۳۹۶
لطفا مسولین رسیدگی کنید تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۲۹ آبان ۱۳۹۶
لطفا مسولین رسیدگی کنید تشکر
Iran (Islamic Republic of)
بلوچ
۱۶:۳۲ ۱۷ دی ۱۳۹۵
بدون حقوق بعداز 8ماه تدریس حقوق واریز میکنن درهرما 400هزارتومان حقوق نیست پول جیبی روزانه کودک نمیشه هیچ انگیزه برای تدریس نمی مونه معلم رسمی هرما حقوق داره فقط چند روز تاخیر واریز بشه چه سروصداهای درمی آورن .درحق این قشر جوان بروز بابالاترین مدرک مشغول تدریس هستن ظلم میشه

ازطرف نمایندگی خریدخدماتی منطقه دشتیاری
Iran (Islamic Republic of)
بلوچ
۱۶:۱۶ ۱۷ دی ۱۳۹۵
بدون حقوق برابراست با بی انگیزگی معلمان خرید خدماتی واقعلا درحق ما ظلم میشود مگه من خریدماتی خورد وخوراک ندارم
آخرین اخبار