کرمان؛

باید بصیرت خود را در زمینه دشمن شناسی بیشتر کنیم

امام جمعه رودبار جنوب گفت: افزایش بصیرت مردم و مسئولان سبب بیمه شدن انقلاب اسلامی می شود .

    به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام عباس گروهی امام جمعه رودبار جنوب در خطبه های نماز جمعه رودبار جنوب اظهار داشت: دشمنان دنبال نابودی ارزش های انقلاب اسلامی هستند چرا که با کمرنگ شدن ارزش های انقلاب، انقلاب نابود می شود و همه مردم و مسئولان باید از ارزش های انقلاب محافظت کنند تا انقلاب ضربه نخورد.

وی به 19 دیماه سالروز قیام مردم قم اشاره کرد و گفت: پیام این قیام بصیرت و دشمن شناسی است لذا همه باید بصیرت خود را در زمینه دشمن شناسی بیشتر کنند.

امام جمعه رودبار جنوب به 17 دیماه سالروز کشف حجاب رضاخانی اشاره کرد و گفت: اگر تاریخ را ورق بزنیم، دشمنان اسلام همواره دنبال از بین بردن اسلام بوده اند.

وی افزود: آموزش و پرورش باید مواظب این خطرات باشد و از مختلط شدن مدارس جلوگیری کند.
وی خاطرنشان کرد: یکی از راه های از بین بردن اسلام به راه انداختن جنگ و تهاجم نظامی مانند جنگ در فلسطین، عراق و افغانستان، راه دوم تحریم و تفرقه افکنی بین مسلمانان بوده است.

حجت الاسلام گروهی گفت: راهکارهای دیگر دشمن برای مقابله با نظام مقدس اسلامی ایران، نفوذ فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و نظامی است.

وی بیان کرد: در مساله برجام و مذاکرات هسته ای هدف دشمن تضعیف و براندازی نظام اسلامی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک ولادت امام حسن عسکری (ع) گفت: این امام بزرگوار با رفتار و کردارشان مردم را هدایت می کردند.

امام جمعه رودبار جنوب افزود: رفتار امام حسن عسکری (ع) به گونه ای بود که حتی ماموران شکنجه امام در زندان تحت تاثیر قرارگرفته و مومن شدند.

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع نخبگان اشاره کرد و گفت: رهبری فرمودند شکرگزار نعمت نخبگی باشید.

وی افزود: معظم له فرمودند حرکت علمی به هیچ وجه نباید کند و متوقف شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار