سرپرست هاوش گنبد:

فدراسیون والیبال با آبروی گنبد بازی نکند

حواشی دیدار نیمه تمام تیم های هاوش گنبد و شهرداری تبریزدر لیگ برتر والیبال هنوز فروکش نکرده است و اعتراضات کماکان ادامه دارد.

سرپرست هاوش گنبد: فدراسیون والیبال با آبروی گنبد بازی نکندناز محمد واحدی سرپرست هاوش گنبد در مورد اتفاقاتی که در بازی هاوش گنبد و شهرداری تبریز باعث توقف شد در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت:من به هیچ وجه اقدام آن چند نفر تماشاچی را که اقدام به برهم زدن نظم مسابقه کردند را می پسندم و آنها را محکوم می کنم، البته باید بگویم هر عملی یک عکس العملی دارد.

 زمانی که مربی تیم شهرداری تبریز به آنها جملاتی می گوید که آنها را غیرتی کند و بازیکنان تبریز بعد از گرفتن امتیاز انگشت دستان خود را به تماشاچی ها نشان می دهند انتظار دارید در سالنی که 6 هزار نفر تماشاگر دارد چند نفر عکس العمل نشان ندهند.

وی افزود: بنده هیچ عکسی با شورت ورزشی ندارم ولی با والیبال آشنا هستم و تمامی این موضوعات را بخوبی متوجه می شوم.برای بازیکنی که در آن صحنه مصدوم شد یکی از هم تیمی هایش از آخر سالن سکه ای آورد و وی هم به ناظر نشان داد و گفت که به سمت ما سکه پرت می کنند.

واحدی در پایان گفت: امیر حسینی بزرگنمایی کرد و بهتر است بدانید هیچ اتفاقی نیفتاد و از کمیته انضباطی خواهش می کنم به خاطر اشتباه چند تماشاچی مردم یک شهر را زیر سوال نبرند و با آبروی تمااگران فهیم گنبد بازی نکنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار