قم؛

اجرای مانور آتش‌نشانی در شهرک صنعتی شکوهیه

مانور آتش‌نشانی در شهرک صنعتی شکوهیه در راستای تقویت روحیه ی آمادگی در مواقع بحران اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم گفت: در راستای تقویت روحیه آمادگی و همچنین ارتقاء سطح عملیاتی نیروهای انسانی، مانور آتش‌نشانی شهرک صنعتی شکوهیه در غالب حریق واحدهای صنعتی، نشت مواد سمی و اشتعال‌زا، هم‌افزایی عوامل آتش‌نشانی با همیاران آتش‌نشان واحدهای صنعتی، محبوسی افراد داخل واحد و امداد و نجات برگزار شد.
 
طیبی نژاد بابیان اینکه سعی شده است با برگزاری دوره‌های منظم آموزشی و مانور، قدرت عملیاتی عوامل آتش‌نشانی حفظ و افزایش یابد تصریح کرد: با توجه به اینکه هر واحد صنعتی برای خود گروه امدادی و عوامل همیار آتش‌نشان دارد لازم است در شرایط عادی بین عوامل آتش‌نشانی شهرک و همیاران واحدها تعامل و آموزش‌های ضروری انجام شود تا در صورت وقوع حادثه بتواند کارایی‌ها را افزایش داد.
 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم در ادامه برگزاری دوره‌های آموزشی برای نمایندگان واحدهای تولیدی و همچنین عوامل آتش‌نشانی شهرک‌های صنعتی را مدنظر قرار داد و بیان کرد: در کنار برنامه‌های آموزشی لازم است واحدهای صنعتی، خود نسبت به ارتقاء سطح ایمنی ساختمان‌های خود اقدام کرده و ضوابط ایمنی ابلاغ‌شده توسط شرکت شهرک‌های صنعتی را رعایت کنند.
 
وی با اشاره به حوادث رخ‌داده طی سال‌های اخیر تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که ما در بحث حوادث و حریق با آن روبه‌رو هستیم و در بسیاری از اوقات سبب می‌شود اطفاء و ایمن‌سازی حوادث را با کندی و سختی روبه‌رو کند، ساخت‌وسازهای غیرقانونی در حریم پنج‌متر واحدهای صنعتی است.
 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم در پایان از واحدهای صنعتی خواست با همکاری و مساعدت با مدیریت Hse شرکت شهرک‌های صنعتی و کارشناسان فنی در احداث و ایمن‌سازی واحد خود از بروز هرگونه حادثه تلخ در آینده جلوگیری کنند.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار