عضو کمیته فنی فدراسیون دو و میدانی:

بیانیه اخیر ملی پوشان را کار درستی نمی دانم

شایان گفت: در صورتی که ورزشکاران دو و میدانی به جای اعتراض دنبال تمرین کردن بودند به طور حتم می توانستند با تمرکز بیشتری تمرینات شان را دنبال کنند.

حسین شایان در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد اعتراضات اخیر ورزشکاران دو و میدانی مبنی بر قطع حقوق ورزشکاران بیان کرد: به هر حال تصمیم هیئت رئیسه فدراسیون این بوده که حقوق ورزشکاران قطع شود.

وی درباره بیانیه اخیر ورزشکاران دو و میدانی مبنی بر شرکت نکردن در اردوی تیم ملی گفت: به نظر من کار درستی نیست،چرا که اگر ورزشکاران دو و میدانی به جای اعتراض به وضعیت موجود به دنبال تمرین کردن بودند به طور حتم می توانستند با تمرکز بیشتری تمرینات شان را دنبال کنند.

رئیس کمیته پرش های فدراسیون دو و میدانی در ادامه تاکید کرد: باید بگویم ورزشکارانی که در مرحله دوم اردوی تیم ملی دو و میدانی در کیش حضورداشتند،حق و حقوق شان را به طور کامل دریافت کردند و آن کسانی هم که ترجیح دادند در اردو حضور پیدا نکنند تمرینات شان را در منزل شخصی شان پیگیری کنند فدراسیون تصمیم گرفت به این افراد هیچ حقوقی پرداخت نکند.

وی عنوان کرد: با توجه به بودجه کم فدراسیون دو و میدانی در این برهه زمانی تصمیم گرفته شد روزی 30هزارتومان به ورزشکاران حاضر در اردو پول تو جیبی پرداخت شود،در صورتی که اگر دست فدراسیون از لحاظ مالی باز بود به طور حتم مبالغ بیشتری هم به ورزشکاران پرداخت می شد.

شایان درپاسخ به این سوال که با این وضعیت دو و میدانی چه نتایجی را در مسابقات قهرمانی آسیا کسب خواهد کرد،اظهار کرد: بالاخره ورزشکارانی که بدون حاشیه در حال تمرین کردن هستند،نسبت به افرادی که تمایلی به تمرین ندارند نتایج بهتری کسب خواهند کرد.مریم طوسی به دلیل دانش پایین مربیان ایرانی تصمیم گرفت به خارج از کشور برود و با هزینه شخصی خودش یک مربی با کیفیت خارجی را جذب کند.

عضو کمیته فنی فدراسیون دو و میدانی بیان داشت: افرادی که در مسابقات داخل سالن کشور بتوانند به رکوردهای مد نظر فدراسیون دست پیدا کنند،به مسابقات قهرمانی آسیا هندوستان اعزام می شوند.

شایان در پایان درمورد اینکه چه زمانی آرامش به این رشته مدال آور المپیکی بازخواهد گشت،یاد آور شد: هیچ وقت آرامش در دوومیدانی حاکم نبوده است،زیرا همیشه ورزشکاران از فدراسیون بابت امکانات ناچیز گله مند بوده، باید بگویم این امکانات توسط فدراسیون برای ورزشکاران در نظر گرفته شده است.اگر ورزشکاران را به اردوی آمریکا اعزام کنیم نتایج بهتری عاید دو و میدانی کشورمان می شود اما به دلیل بودجه کم فدراسیون از انجام دادن چنین کاری ناتوان هستیم.امیدوارم سال آینده وزارت ورزش بودجه بیشتری را برای این رشته در نظر بگیرد تا بتوانیم در سال های آینده امکانات بیشتری را برای ورزشکاران ملی پوش فراهم کنیم تا آن ها بتوانند بدون دغدغه خاصی برای موفقیت کشورمان در میادین بین المللی تلاش کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.