لرستان؛

پرداخت ۲۷۷ میلیون تومان صدقه توسط مردم شهرستان ازنا

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ازنا از پرداخت ۲۷۷ میلیون تومان صدقه توسط مردم این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ اسدی با بیان اینکه یکی از ظرفیت های جذب کمک های مردمی استفاده از صدقات است گفت: صدقات جمع آوری شده در سرفصل های درمانی، جهیزیه، وام کارگشایی، اشتغال، عمران و مسکن مددجویی، امور فرهنگی و آموزش هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه صدقات مردمی در همان محل جمع آوری شده و برای رفع مشکلات نیازمندان آن منطقه هزینه می‌شودافزود: ۱۴هزار صندوق صدقه کوچک، متوسط و بزرگ در سطح معابر و منازل شهرستان ازنا وجود دارد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ازنا با تقدیر از مردم شهرستان ازنا افزود: کمک‌های مردمی بازوی توانمند این نهاد در کمک به محرومان و مددجویان تحت حمایت به حساب می آید.

اسدی با بیان اینکه مردم شهرستان ازنا طی ۹ ماهه امسال بیش از ۲۷۷ میلیون تومان صدقه پرداخت کرده اند گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم در قالب صدقه و دیگر مساعدت‌ها به طور کامل صرف امور نیازمندان می شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ازنا سیستم آنی پرداخت را شیوه ای جدید برای پرداخت آسان و سریع کمک های نقدی توسط مردم به کمیته امداد عنوان کرد و گفت: از طریق شماره گیری#۰۴۱*۱*۸۸۷۷* یا از طریق سامانه پیامکی(ارسال عدد یک به شماره ۸۸۷۷) امکان پرداخت انواع کمک های نقدی مانند صدقه، زکات، کمک به مسکن نیازمندان، جشن نیکوکاری، جشن عاطفه ها، کمک به طرح های اکرام ایتام، محسنین، شفا، کوثر و طاها وجود دارد.

اسدی افزود: سامانه آنی پرداخت با هدف تسهیل و تسریع در روند کمک رسانی مردم و خیران راه اندازی شده است و مردم می‌توانند به ساده‌ترین شکل ممکن صدقه خود را به دست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.