کرمانشاه؛

مشکلات قهرمان کیک بوکسینگ

قهرمان کیک بوکسینگ جهان گفت: این رشته ورزشی یکی از دشوارترین و جذاب ترین رشته های شناخته شده ورزش در جهان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ ابوذر لرستانی که اخیرا در مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی جهان در کشور ایتالیا موفق به کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی جهان شده ادامه داد:از سال 1380 و از سن یازده سالگی آموزش رشته ورزشی کیک بوکسینگ را آغاز کرده ام و چهار دوره عضو تیم ملی بوده و در چندیدن دوره مسابقات قهرمانی کشور مدال طلا و عنوان قهرمانی این رشته را کسب کرده ام.

وی ادامه داد: کسب عنوان قهرمانی جهان در سال 2012 در مسابقات جهانی کیش، کسب کاپ قهرمانی مسابقات حرفه ای چین و کسب عنوان قهرمانی جهان در مسابقات 2016 ایتالیا از جمله اصلی ترین عناوین قهرمانی ام در رشته کیک بوکسینگ است.

لرستانی در ادامه به شرایط دشوار خود برای ورزش کردن اشاره و اظهار کرد: من یک ورزشکار روستایی هستم که هم اکنون هم در یکی از روستاهای اطراف بخش ماهیدشت زندگی می کنم و برای رسیدن به باشگاه ورزشی امام خمینی(ره) کرمانشاه، هر روز 20 دقیقه کوهنوردی می کنم که از روستا تا جاده اصلی ماهیدشت خود را برسانم و از آنجا نیز تا محل باشگاه در شهر کرمانشاه 40 کیلومتر راه را می پیمایم.

وی خاطرنشان کرد: شاغل نیستم و هیچ حرفه ای جز ورزش کیک بوکسینگ ندارم و از لحاظ مالی بسیار در مضیقه هستم، اما به دلیل علاقه وافری که به این رشته ورزشی دارم، تمام سعی و تلاشم به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس ایران اسلامی در میادین جهانی است.

لرستانی در خصوص تحصیلات خود نیز گفت: حدود سه ترم در رشته حقوق در دانشگاه آزاد مشغول تحصیل بودم که به دلیل مشکلات مالی برای تامین شهریه دانشگاه و همچنین حضور مداوم در مسابقات نتوانستم تحصیلاتم را ادامه دهم، اما با توجه به عنوان قهرمانی جهانی که اخیرا کسب کرده ام انتظار دارم که وزارت ورزش شرایط ادامه تحصیلم را فراهم کند.

این قهرمان کیک بوسینگ جهان ضمن تقدیر از زحمات رییس هیات ورزشهای رزمی استان کرمانشاه گفت: انتظار ما از مسئولین کشور و استان این است که نگاه یکسانی به قهرمانان ورزشی داشته باشند، چراکه هر رشته ورزشی سختی و دشواریهای خاص خود را دارد و لذا هیچ قهرمانی را نباید نادیده گرفت.

وی با اشاره به برنامه های آتی خود گفت: در نظر دارم خود را برای مسابقات قهرمانی کشور که به زودی برگزار می شود آماده کنم و اگر بتوانم سمت و سوی سبک ورزشی خود را به سمت موی تای تغییر دهم، چراکه این رشته و سبک در بازیهای آسیایی دارای جایگاه ویژه ای است.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار