نشست رسانه‌ای گروه‌های موسیقی سنتی، نواحی و پاپ؛

چاووش‌خوانی در جشنواره موسیقی فجر

کنسرت گروه امامی به شکل بداهه نوازی با آواز، کمانچه، عود و تنبک برگزار می‌شود.

چاووش‌خوانی در جشنواره موسیقی فجرحوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اولین نشست رسانه‌ای گروه‌های موسیقی سنتی، نواحی و پاپ در سی و دومین جشنواره موسیقی فجر با حضور مهرداد ناصحی سرپرست گروه و مهدی امامی خواننده در تالار وحدت برگزار شد.

در ابتدای این نشست عنوان شد که به غیر از موسیقی پاپ بلیط‌های تخفیف دانشجویی 30 درصد، هر کارت دو اجرا و هر اجرا دو قطعه بلیط موجود است و دانشجویان می‌توانند به انجمن موسیقی ایران مراجعه کنند.

مهرداد ناصحی سرپرست گروه در این نشست گفت: وقتی از ستاد جشنواره برای اجرای قطعات چاووش پیشنهاد شد، از آنجایی که به موسیقی سنتی پایبند هستم خیلی استقبال کردم.

وی افزود: کنسرت در دو قسمت بداهه نوازی با آواز، کمانچه، عود و تنبک و همچنین با قطعاتی از چاووش در 10 آواز دشتی و بیات و ترک برگزار می‌شود. نوازنده‌های این کنسرت سیاوش برهانی، امین گلستانی، جمشید صفرزاده، کامران یعقوبی، وفا مصباحی، آوا ایوبی، نازنین غنی زاده، آرمین رئوفی هستند.

امامی خواننده گروه آهنگ گفت: افتخار داشتیم برای اجرای مجدد قطعات چاووش درخدمت اساتید بودیم. البته معتقد به اجرای قطعات معاصر برای کنسرت مستقل نیستم اما در قالب جشنواره قابل تامل و قابل پذیرش است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار