ترکیب تیم های اعزامی به مسابقات جهانی دو و میدانی اعلام شد

سرپرست انجمن دو و میدانی فدراسیون جانبازان و معلولان از مشخص شدن ترکیب تیم های جوانان و بزرگسالان به مسابقات جهانی خبر داد.

ترکیب تیم های اعزامی به مسابقات جهانی دو و میدانی اعلام شدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بهمن رضایی در این خصوص به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: تیم ملی در سال ۱۳۹۵ اردو و مسابقاتی ندارد و اردوهای تیم ملی بعد از تعطیلات سال جدید آغاز خواهد شد.

وی افزود: مسابقات لیگ باشگاهی دو و میدانی نیمه اول اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد که در کنار این رقابتها انتخابی تیم ملی بزرگسالان و جوانان را نیز برای شرکت در مسابقات جهانی برگزار خواهیم کرد و در پایان این رقابتها ترکیب تیم ملی مشخص خواهد شد.

سرپرست انجمن دو و میدانی فدراسیون جانبازان و معلولان خاطرنشان کرد: بعد از انتخابی تیم ملی بزرگسالان ترکیب این تیم برای حضور در مسابقات جهانی لندن و تیم جوانان برای حضور در مسابقات جهانی سوئیس مشخص خواهد شد.

وی همچنین از تعداد بیشتر بانوان اعزامی به این رقابتها خبر داد و افزود: براساس رکوردهایی که مشخص کردیم کمیته پارالمپیک اجازه داده تا نفر پنجم در فهرست اعزامیان قرار گیرد و امیدوارم با توجه به تمرینات ملی پوشان، تیم اعزامی به مسابقات جهانی لندن بیشتر از اعزامیان به بازی های پارالمپیک ریو باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار