اردبیل؛

برپایی نمایشگاه توانمندی بانوان اردبیل

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: نمایشگاه توانمندی زنان اردبیل در اردیبهشت ماه سال آینده برپا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فریبا محمدلو در جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده در اردبیل اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده در هفته سوم اردیبهشت‌ ماه سال آینده نمایشگاه توانمندی بانوان اردبیل برپا می‌شود و تمهیدات لازم در این زمینه انجام شده است.

وی افزود:‌ هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی توانایی‌ها و استعدادهای بانوان و شناسایی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های آنان است که امیدواریم بتوانیم با برپا کردن این نمایشگاه به اهداف خود در این راستا دست یابیم و توانمندی بانوان در عرصه‌های مختلف را به معرض نمایش بگذاریم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: امیدواریم بانوان این فرصت را غنیمت بشمارند و در این نمایشگاه به نحو احسن از اثرات خود رونمایی کنند و علاوه بر آن از مسئولان و دستگاه‌های مربوطه انتظار داریم که حمایت‌های همه‌جانبه‌ای از این قشر داشته باشند.

محمدلو تصریح کرد: تشکیل بانک اطلاعاتی بانوان در حوزه‌های مختلف از جمله اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته تا بتوانیم از این طریق زمینه توانمندسازی منابع انسانی را با برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف ایجاد کنیم و سبب رشد و توسعه استان اردبیل با استفاده از ظرفیت‌های بانوان باشیم.

وی تصریح کرد:‌ یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اقتصادی حوزه امور بانوان و خانواده، زنان و اقتصاد مقاومتی است و به همین منظوری تعدادی از زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست برای استفاده از تسهیلات به بانک‌های کارآفرین و توسعه تعاون معرفی شده‌اند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل افزود: علاوه بر تشکیل بانک اطلاعاتی بانوان، تشکیل 4کارگروه مرتبط با حقوق کودکان و نوجوانان نیز در اولویت قرار گرفته و هدفی که از تشکیل این کارگروه‌ها در نظر داریم به عواملی از جمله ارزیابی و پایش، آموزش و اطلاع‌رسانی و حیاتی و حقوقی مربوط است که در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی فعال شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.