قم؛

خدمت بی منت به مردم وظیفه اصلی مسئولین است

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی گفت: از دیدگاه مکتب حیاتبخش اهل بیت (ع) خدمت بی منت به مردم وظیفه اصلی مسئولین است و خدمتگزاری به افراد جامعه، حد و مرزی ندارد.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ حجت الاسلام والمسلمین اسلامی، صبح امروز در دیدار با معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین که در دفتر امام جمعه شهرستان تاکستان برگزار شد، بر خدمتگزاری بیشتر مسئولین به مردم و حفظ وحدت و همدلی جامعه تاکید کرد و گفت :تمام دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی  درسایه وحدت وهمدلی بوده و همیشه باید تلاش داشته باشیم که این وحدت در جامعه به خوبی حفظ شود.
 
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نقشه دشمنان درمایوس کردن مردم ا زنظام جمهوری اسلامی، افزود: دشمنان بانقشه های مختلف وحتی تصویب بودجه های کلان سعی در براندازی نظام جمهوری اسلامی و دورکردن مردم به ویژه جوانان ازانقلاب را دارند، اما خوشبختانه اهداف و برنامه های آنان همیشه نقش بر آب شده است.
 
وی با بیان این که یکی از مهم ترین آموزه های قرآن و اهل بیت(ع) خدمت به مردم و نیازمندان است، تصریح کرد: از دیدگاه مکتب حیاتبخش اهل بیت (ع) خدمتگزاری به افراد جامعه، حد و مرزی ندارد.
 
عضو شورای حوزه علمیه قزوین اضافه کرد: اساساً یکی از مهم ترین درخواست های ائمه اطهار(ع) از خداوند متعال توفیق خدمتگزاری به مردم بوده است و آنان این خواسته ارزشمند خویش را در قالب دعاها و سخنان گهربار بارها مطرح کرده اند.
 
حجت الاسلام والمسلمین اسلامی خاطرنشان کرد: در سیره امام حسین (ع) در زمینه خدمت رسانی، نکات ظریفی وجود دارد که دقت بیشتر خادمان دلسوز را می طلبد و توجه به شخصیت و حیثیت افراد در امر خدمت رسانی از مهم ترین ویژگی هایی است که  شایان توجه می باشد.
 
 شاهرخی، معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین نیز در این دیدار اظهارکرد: مردم بار امانت سنگینی را بر دوش ما گذاشته اند و ما هم باید به وظیفه سختی که پیش رو داریم واقف باشیم.
 
وی تصریح کرد: امروز باید یکصدا و همدل بوده و دست به دست هم دهیم و مطمئن باشیم که می توانیم بار امانتی که بر دوش گرفته ایم را به خوبی و به سلامت به مقصد برسانیم.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار