از 27 بهمن ماه؛

ایران میزبان تور جهانی والیبال ساحلی

فدراسیون والیبال کشورمان از 27 لغایت 30 بهمن ماه میزبان مسابقت تور جهانی والیبال ساحلی خواهند بود.

ایران میزبان تور جهانی والیبال ساحلیبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان عبدالعظیم عزیزخانی و کسری غفوری، رئیس و دبیر سازمان ساحلی فدراسیون والیبال به منظور حضور در جلسه هماهنگی برگزار کنندگان تور حهانی والیبال ساحلی به شهر لوزان سوئیس سفر کرده اند

این جلسه در حالی برگزار شد که رئیس سازمان ساحلی فدراسیون جهانی والیبال و نمایندگان کشورهای حاضر در این مسابقات همچون ایران، کانادا، مراکش، فرانسه، استرالیا و … در آن حضور داشتند.

در این جلسه که به نوعی همفکری درخصوص نحوه برگزاری این مسابقات در سال 2017 بین اعضای شرکت کننده محسوب می شد مقرر شد که مسابقات از امسال (2017) با سیستم جدید برگزار شود.

مسابقات تور جهانی به میزبانی ایران و در جزیره کیش با 100 هزار دلار و 3 ستاره قطعی شد. پیشرفت ایران در نحوه میزبانی از تور جهانی 2016 یکی از مباحثی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین مسابقات مکزیک و ترکیه به دلیل ضعف در برگزاری لغو شد. این در حالی است که کشورهای فیجی،ایتالیا، فرانسه و مراکش به صورت یک ستاره اضافه شدند.

اعضای حاضر در این جلسه درخصوص کسب سهمیه رقابت های قهرمانی جهان 2017 در وین اتریش به بحث و تبادل نظر پرداختند.

زمان برگزاری مسابقات قهرمانی زیر 21 سال جهان با نظر اعضای جلسه از ماه جون به جولای تغییر پیدا کرد.

دیگر موضوعی که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت مسابقات لانگ بیچ آمریکا بود که به دلیل شرایط نامساعد اسپانسر در جدول سال 2017 قرار ندارد، آن هم در حالی که این مسابقات چندین سال متوالی به صورت منظم برگزار شده بود.

مسابقات 3 تا 5 ستاره از نظر پخش تلویزیونی و تبلیغات سخت گیرانه خواهد بود. 12 شبکه در سال 2017 پوشش مسابقات ستاره بالای فدراسیون جهانی را برعهده خواهند داشت که شامل شبکه هایی از ژاپن، مالزی، آمریکا، کانادا، سوئیس، کرواسی، اتریش، آلمان و برونئی است.

در سال 2017 هفت مسابقه یک ستاره، 2 مسابقه 2 ستاره، 7 مسابقه 3 ستاره، 2 مسابقه 4 ستاره، 5 مسابقه 5 ستاره برگزار می شود.

مسابقات لهستان به دلیل شرايط بد برگزاری در سال 2016 از 4 ستاره به 3 ستاره نزول پیدا کرد. همچنین با میزبانی آفریقای جنوبی در تور جهانی 2017 موافقت نشد.

فدارسیون والیبال ایران ٢٧ تا ٣٠ بهمن ماه 1395 برای دومین سال متوالی میزبانی تور جهانی والیبال ساحلی را برعهده خواهد داشت.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار