بشار اسد: ما در مسیر پیروزی گام برمی‌داریم

رئیس جمهوری سوریه گفت: باز پس گیری حلب سرنوشت‌ساز بود اما پیروزی زمانی به دست می آید که همه تروریست‌ها را از بین برده باشیم.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، بشار اسد در مصاحبه‌ای که با سه رسانه فرانسوی انجام داد ­­باز پس گرفتن حلب را لحظه ای سرنوشت ساز ­در جنگ سوریه توصیف و اعلام کرد ما در مسیر پیروزی گام بر می داریم.

بشار اسد در نخستین مصاحبه که بعد ­از آزدی حلب­ با رسانه های فرانسوی انجام داد و از رادیو ار ت ال RTL، شبکه تلویزیونی ال س پ LCP و شبکه های رادیویی و تلویزیونی فرانس انفو­France info پخش می شود، گفت: «این لحظه تعیین کننده در این جنگ بود و ما در مسیر پیروزی گام بر می داریم».

رئیس جمهور سوریه که به زبان انگلیسی سخن می گفت، اعلام کرد اما «ما این را به عنوان پیروزی تلقی نمی کنیم چون پیروزی زمانی به دست می آید که همه تروریست ها را از بین برده باشیم».

وی در پاسخ به سئوالی درباره حملات هوایی شدید که این شهر را تخریب کرد و به کشته شدن شمار از جمله غیرنظامیان منجر شد اعلام کرد «این بهایی است که گاهی باید پرداخته شود».

رئیس جمهوری سوریه گفت «البته این برای ما درد آور است که سوری ها بخشی از کشور خود را تخریب شده ببینند و حمام خون را شاهد باشند اما من در تاریخ هرگز ندیدم جنگی خوب توصیف شود. همه جنگ ها بد هستند».­

وی افزود: «مسئله این است که چطور می توان غیر نظامیان را از دست تروریست ها رها کرد. آیا بهتر بود که آنها را تحت سیطره تروریست ها با گردن زدن ها و خشونت ­رها شوند. نه باید آنها را رها کرد و این بهایی است که گاهی باید پرداخت شود».

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار