ثقفی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

موضوع «هلن» تامل برانگیز است/ به استقبال مردم امیدوارم

«هلن» جدیدترین اثر بلند سینمایی علی اکبر ثقفی است که پس از سال‌ها دوری از سینما ساخته است.

علی اکبر ثقفی تهیه‌کننده و کارگردان سینما و فیلم سینمایی «هلن» در خصوص آخرین فعالیت‌ها برای اکران این اثر به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: به مرور از پوستر و آنونس و تیزر این فیلم نسخه‌برداری می‌شود. از طرفی برنامه اکران خصوصی و نمایش آن را برای اهالی هنر و جامعه ورزش در نظر داریم تا قبل از اکران گسترده، از نظرات آنها بهره ببریم.

وی با اشاره به حرف اصلی «هلن» عنوان کرد: این فیلم به دو موضوع جهان شمول می‌پردازد؛ اول اینکه می‌گوید بهترین مکان وطن خودمان است و وعده های بهشت برین در خصوص سفر به خارج از کشور وعده های واهی است و دوم اینکه در بدترین شرایط، حتی زمان تنهایی باز عنصر خانواده به فریاد هر انسانی می‌رسد.

وی درباره جایگاه «هلن» در پرونده هنری‌اش عنوان کرد: خوشحالم که پس از سال‌ها دوری از کارگردانی این فیلم را ساختم و می‌توان گفت بهترین و جدی‌ترین فیلم در کارنامه کاری من است. با ساخت آن یک قدم به جلو گام برداشتم.

ثقفی استقبال مخاطب از جدیدترین فیلم سینمایی‌اش را اینگونه پیش‌بینی کرد: فکر می‌کنم استقبال خوبی از این فیلم شود. چنانچه قبل از اکران مخاطبان پس از دیدن آنونس واکنش مثبت نشان داده اند.

ثقفی خاطر نشان کرد: موضوع و قصه «هلن» برای نسل جوان و خانواده ها قابل تامل است و با آنها ارتباط برقرار خواهد کرد.



انتهای پیام/


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار