مقیمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در تمام فعالیت‌ها عزت جمهوری اسلامی را در نظر داشت

قائم مقام وزیر کشور گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی فعالیت های زیادی در بعد از انقلاب انجام داد و در تمام فعالیت ها عزت جمهوری اسلامی را در نظر داشت.

آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در تمام فعالیت‌ها عزت جمهوری اسلامی را در نظر داشتمقیمی قائم مقام وزارت کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: یکی از همراهان امام راحل( ره) آیت الله هاشمی رفسنجانی بود که از سال 1340 همکاری خود را با خط امام شروع کرد. 

قائم مقام وزیر کشور ادامه داد: وی به دلیل پیروی از خط امام به زندان افتاد و شکنجه شد، کسی بود که در کنار فعالیت های سیاسی فعالیت اقتصادی انجام می داد و از این منابع در راه انقلاب خرج می کرد. 

وی افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی روحیه بسیار بالایی داشت و اولین حکم منسب را امام به وی داد و همیشه مورد تایید معمار کبیر انقلاب بود و امام به وی علاقه زیادی داشتند. 

قائم مقام وزیر کشور تصریح کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی فعالیت های زیادی در بعد از انقلاب انجام داد و در تمام فعالیت ها عزت جمهوری اسلامی را در نظر داشت و در دوران جنگ با وجود تصدی ریاست مجلس باز هم به جبهه ها توجه داشت. 

مقیمی در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: بعد از جنگ نیز فعالیت های زیادی را در بحث سازندگی انجام داد و همیشه یار امام و رهبری بود و در مجمع تشخیص مصلحت نیز این روند را ادامه داد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار