اهواز؛

پیام تسلیت روسای دانشگاه‌های پیام نور و رامین خوزستان

در پیام های جداگانه ای روسای دانشگاه‌های پیام نور و کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان ‌درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تسلیت عرض نمودند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، متن پیام دکتر علیرضا اقبالی رییس دانشگاه پیام نورخوزستان به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون
 

درگذشت مجاهد فرزانه، یار و همسنگر دیرین بنیانگذار کبیر انقلاب و رهبری معظم انقلاب اسلامی، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، باعث افسوس و تألم گردید.

مجاهدت‌های ایشان در برهه مبارزات پیش از انقلاب، پیروزی انقلاب، سال‌های دفاع مقدس و دوران سازندگی، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را به یکی از چهره‌های تأثیرگذار در روند انقلاب و دوران پس از آن تا امروز تبدیل نموده است.

اینجانب به نوبه خود این ضایعه عظیم را محضر مقام معظم رهبری "مد‌ظله العالی"، ملت شریف ایران و به‌ویژه خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند منان برای روح بزرگ آن مرحوم طلب آمرزش و غفران و برای بیت مکرم وی صبر مسئلت می‌نمایم.

همچنین دکتر عطاءاله سیادت رییس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان طی پیامی رحلت عالم مبارز و مجاهد نستوه، مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رحمه‌الله علیه را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت عالم مبارز و مجاهد نستوه، یار دیرین امام و رهبری، مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رحمه‌الله علیه موجب تأسف و تأثر فراوان گردید. خدمات شایسته ایشان به کشور و رشد و ارتقای فکری جوانان و پایبندی به اصول و ارزش‌های اسلامی، در خاطره‌ها همیشه باقی خواهد ماند.

اینجانب درگذشت این فقید سعید را به محضر رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، خانواده گرامی ایشان و جامعه دانشگاهی تسلیت عرض نموده و علو درجات را برای وی از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار