پلیس راهور؛

محدودیت های ترافیکی مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی

پلیس راهور تهران اعلام کرد: ممنوعیت تردد خودروها در محدوده رینگ تشییع و خیابان های منتهی به میدان انقلاب از ساعت 6 بامداد روز سه شنبه آغاز می شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ براساس اعلام پلیس راهور تهران هرگونه توقف خودروها از ساعت 12 بامداد تا پایان مراسم در اطراف دانشگاه تهران و مسیر تشییع ممنوع است.

ممنوعیت تردد خودروها در محدوده رینگ تشییع و خیابان های منتهی به میدان انقلاب از ساعت 6 بامداد روز سه شنبه آغاز می شود.

برابر برنامه ريزی‌های فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به جهت امنيت و تمهيدات ترافيكی برای برگزاری اقامه نماز در دانشگاه تهران و برگزاری مراسم تشيیع در طول خيابان انقلاب و همچنين برگزاری مراسم تدفين در مرقد مطهر امام (ره) تمهيدات ذيل به اطلاع می رسد.

ممنوعيت های "توقف" از ساعت ٢٤ امشب  و ممنوعيت "توقف و تردد" از ساعت 6 صبح فردا در محدوده برگزاری مراسم به شرح ذيل اجرا خواهد شد:

1/  از شرق: طول خيابان حافظ حد فاصل پل كريم خان زند تا خيابان جمهوری 
2/از شمال: طول بلوار كشاورز حد فاصل  پل كريم خان زند تا تقاطع كارگر
3/ از غرب: خيابان كارگر حد فاصل بلوار كشاورز تا خيابان جمهوري
4/از جنوب: طول خيابان جمهوري حد فاصل  خيابان كارگر تا خيابان حافظ، همچنین از سه راه باقر شهر به سمت غرب محدوديت تردد اعمال خواهد شد.

شایان ذكر است؛ استفاده از پاركينگ های عمومی ظلع شرقی مرقد مطهر و همچنين پاركينگ ظلع غربی آزاد راه خليج فارس ( پاركينگ آفتاب) و همچنين معابر بين قطعات بهشت زهرا(س) بلامانع است.
 
بنابر این گزارش، از عصر امروز با توزيع  بروشور و نصب  بنر در مناطق 11 و6 ممنوعيت های توقف و تردد به اطلاع همشهريان به ويژه ساكنان و كسبه مناطق مذكور می رسد.

توصيه پليس راهور تهران بزرگ به همشهريان تهرانی اين است كه با توجه به حجم تردد و حضور گسترده همشهريان در اين مراسم، خواهشمند است  حتی‌المقدور از وسايل شخصی استفاده نكنند و از وسايل نقليه عمومی از جمله مترو و...برای شركت در مراسم استفاده کنند.


در ضمن سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار داشت: 300 آتش نشان در 100 نقطه، ایمنی مراسم تشییع آیت الله هاشمی رفسنجانی را تأمین می کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار