فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه:

حفاظت از مرز دریایی خلیج فارس رسالت‌ نیروی دریایی سپاه است

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: حفاظت از مرز دریایی خلیج فارس رسالت‌ نیروی دریایی سپاه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار علی رزمجو پیش از ظهر امروز در نشست فرماندهان و حماسه آفرینان 22 دی‌ماه با امام جمعه بوشهر با گرامیداشت حماسه 22 دی‌ماه دریادلان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه استان بوشهر همواره در خط مقدم انقلاب اسلامی بوده اظهار داشت:  استان بوشهر دارای پیشینه و سوابق درخشان استعمار ستیزی است.

وی با بیان اینکه دریادلان نیروی دریایی در 22 دی ماه سال گذشته حماسه‌ای مهم در حفاظت از آبراه خلیج فارس رقم زدند گفت: حماسه دستگیری تفنگداران آمریکایی در سال گذشته حوالی جزیره فارسی بدست دریادلان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه رویداد مهم و درخشانی در  ایران اسلامی است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران تصریح کرد: دستگیری تفنگداران آمریکایی که از افراد زبده و عملیاتی بودند در شرایطی به وقوع پیوست که ناو هواپیمابر و تجهیزات نظامی در اطراف  این منطقه تردد و حماسه را رصد می‌کردند.

رزمجو با بیان اینکه تفنگداران آمریکایی با دو فروند شناور نظامی در اطراف جزیره فارسی در خلیج فارس دستگیر شدند افزود: با وجود اینکه نیروهای مستقر در این شناورها از افراد زبده و عملیاتی بودند اما جوانان مومن و متعهد با اقتدار و شجاعت آنان را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه دستگیری تفنگداران متجاوز آمریکایی در خلیج فارس هیمنه استکبار جهانی را شکست تاکید کرد: حماسه دریادلان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران در دستگیری تفنگداران متجاوز آمریکایی در 22 دی سال قبل هیمنه استکبار جهانی را شکست.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با اشاره به آمادگی روز افزون نیروی دریایی سپاه برای دفاع از حریم دریایی ایران اسلامی تصریح کرد: دریادلان این منطقه برای حفاظت و صیانت از آبراه استراتژیک و بین‌المللی خلیج فارس همواره با توان روز افزون حفاظت و دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/ ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.