گودرزی:

مقام معظم رهبری ساعت 10 بر پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نماز اقامه می‌کنند

سخنگوی ستاد ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: مقام معظم رهبری ساعت 10 صبح برای اقامه نماز بر پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی حضور خواهند یافت.

مقام معظم رهبری ساعت 10 بر پیکر آیت‌الله هاشمی نماز اقامه می‌کنند

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمیدرضا گودرزی سخنگوی ستاد ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی طی گفتگویی درباره جزئیات مراسم تشییع رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: با توجه به جلسه‌ای که امروز در استانداری تهران برگزار شد، براساس دستور استاندار ستادی در استانداری شکل گرفت.

وی افزود: جلسات مربوط به این حوزه در ستاد برگزار شد تا مراسم تشییع و تدفین آیت‌الله هاشمی با حضور پرشور مردم به خوبی انجام شود.

گودرزی تصریح کرد: قرار بر این است که ساعت 8:30 جمعیت در دانشگاه تهران حضور پیدا کنند در این راستا هم تمهیدات لازم اندیشیده شده و کمیته امنیتی انتظامی ستاد هم مقدمات لازم را برای ساماندهی موضوع تردد و ترافیک درنظر گرفته است.

سخنگوی ستاد ارتحال آیت‌الله هاشمی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری ساعت 10 صبح برای اقامه نماز بر پیکر آیت‌الله هاشمی حضور خواهند یافت و بعد از آن مراسم تشییع از مسیرهای مختلف دانشگاه تهران به سمت چهار راه کالج، خیابان حافظ و بهشت زهرا انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: با هماهنگی خانواده آیت‌الله هاشمی مقرر شد در ساعات اولیه صبح پس از انتقال پیکر وی به دانشگاه تهران از مسیرهای تعیین شده تشییع شود به این منظور هم قطعا تمهیدات نیروی انتظامی و راهور پیش‌بینی شده تا این مراسم شکوهمند برگزار شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار