ناامن ترین سیستم عامل سال 2016 کدام است؟

سایت "CVEDetails" لیستی از آسیب پذیر ترین سیستم عامل ها را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بر اساس آماری که سایت تحلیلی CVEDetails منتشر کرده است، سیستم عامل اندروید به عنوان ناامن ترین سیستم عامل سال 2016 انتخاب شد.

بر اساس گزارشات این سایت، سیستم عامل اندروید با کشف 523 مورد آسیب پذیری به عنوان ناامن ترین سیستم عامل در سال 2016 انتخاب شد. رقیب این سیستم عامل یعنی آی او اس، با 161 مورد آسیب پذیری در رده 15 قرار گرفت. این در حالی است که سال گذشته این آمار کاملا برعکس بود و سیستم عامل آی او اس در رده دوم و سیستم عامل اندروید در رده 15 قرار داشت.

منظور از آسیب پذیری همان باگ ها و اشکال هایی است که در نرم افزار ها وجود دارد و هکر ها می می توانند با استفاده از این اختلال به کاربران حمله کنند.

نا امن ترین سیستم عامل سال 2016 کدام است؟

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Malta
جواد
۱۵:۲۰ ۲۱ دی ۱۳۹۵
تعداد موارد آسیب پذیری کشف شده ملاکی برای ارزیابی امن یا نا امن بودن یک سیستم عامل نیست یک سیستمی که سورسش بسته هست ممکن آسیب پذیری داشته باشه ولی رو نکنه و یه عده ای که می دونن حسابی ازش استفاده کنند اما اوپن سورس چون سورس در دسترس همگان هست و توسعه دهنده هم زیاد داره آسیب پذیری زیاد کشف میه و برطرف هم میشه که این یه حسن هستش
آخرین اخبار