شمخانی در جمع خبرنگاران:

آیت الله هاشمی رفسنجانی در عرصه جهاد از دیگران سبقت می‌گرفت

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی که برهان‌های قاطعی برای عدم حضور در جهاد داشت و در این عرصه از دیگران سبقت می گرفت.

آیت الله هاشمی رفسنجانی در عرصه جهاد از دیگران سبقت می‌گرفتبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در مراسم تشییع آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: حضور باشکوه و سوگمندانه اقشار مختلف در این مراسم  کم نظیر، قدر شناسی از خادمی است که عمر بابرکت خود را وقف خدمت صادقانه به مردمی کرد که عاشقانه دوستشان داشت.

شمخانی با اشاره به اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان شخصیتی پیشگام در جهاد و مرد روزهای خون و خطر بود، ادامه داد: به عنوان سربازی کوچک که توفیق حضور در دفاع مقدس را داشته ام هرگز نمی توانم نگاهی واحد به بزرگانی چون مقام معظم رهبری و آیت الله هاشمی رفسنجانی که برهان‌های قاطعی برای عدم حضور در جهاد داشتند و در این عرصه از دیگران سبقت می گرفتند با افرادی که با بهانه های مختلف گوشه های امن و آرام را برجهاد فی سبیل الله ترجیح دادند و امروز مدعی انقلابی گری نیز هستند ، داشته باشم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شرافت جهاد در راه خدا برای مردانی چون هاشمی رفسنجانی عزت و ابرویی جاودانه بر جای خواهد گذاشت.

اخبار لحظه به لحظه مراسم تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مراسم را اینجا بخوانید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار