کرمانشاه؛

برپایی نخستین نمایشگاه سراسری بازرگانی عمومی

مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه از برپایی نخستین نمایشگاه سراسری "بازرگانی عمومی" در کرمانشاه خبر داد.

برپایی نخستین نمایشگاه سراسری بازرگانی عمومیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛بنفشه امامی‌نیا گفت: برای نخستین بار نمایشگاه سراسری بازرگانی عمومی در کرمانشاه برگزار می شود و از تمامی استان‌های کشور در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.
وی زمان برپایی این نمایشگاه را 23 تا 29 دی ماه و  محل آن را نمایشگاه‌ بین المللی کرمانشاه واقع در انتهای پارک شاهد اعلام کرد و گفت: عموم مردم از ساعت 15 تا 20 می توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

امامی نیا گفت:در این نمایشگاه انواع کالاها از جمله لوازم خانگی، مواد غذایی و ... عرضه خواهد شد. تعداد غرفه‌هایی که برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده 100 غرفه است.

امامی‌نیا همچنین از برپایی نمایشگاه فرش دستباف، لوستر و چراغ‌های تزئینی در کنار این نمایشگاه یاد کرد و افزود: برای این بخش نیز حدود 100 غرفه در نظر گرفته شده که 80 غرفه در بخش فرش و 20 غرفه در بخش لوستر و چراغ‌های تزئینی است.

وی تاکید کرد: بخش فرش استانی و بخش لوستر و چراغ‌های تزئینی سراسری است.

مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه تخفیفی که برای نمایشگاه در نظر گرفته شده را 15 تا 20 درصد اعلام کرد و گفت: نمایشگاه در فضایی به وسعت حدود سه هزار مترمربع برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار