تبریز؛

تراکتورسازی در اهواز به مصاف مدافع عنوان قهرمانی می‌رود

تیم تراکتورسازی تبریز در اهواز به مصاف تیم مدافع عنوان قهرمانی استقلال خوزستان می‌رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛دور برگشت لیگ برتر فوتبال کشور از فردا آغاز شده و در یکی از بازی‌های این هفته تیم تراکتورسازی در اهواز به مصاف تیم استقلال خوزستان می‌رود.
تراکتورسازی دور رفت را با 30‌ امتیاز و قرار گرفتن در رده دوم جدول به کار خود پایان بخشید و استقلال خوزستان نیز با 18 امتیاز در مکان دهم جدول قرار گرفت.
استقلال خوزستان که مدافع عنوان قهرمانی است، صلابت و قدرت سال گذشته خود را نداشته و نتایج این تیم نوسانات زیادی را داشته است، با این وجود بازی در اهواز برابر این تیم ساده نیست.
نقطه مثبت بازی‌های تراکتورسازی شکست ناپذیری این تیم در بازی‌های خارج از خانه است. تنها شکست این فصل تراکتورسازی در خانه برابر تیم سپاهان ثبت شده و این تیم در بازی‌های خارج از تبریز  نتایج خوبی را کسب کرده است.
استقلال خوزستان هم در بازی‌های خانگی خود در این فصل دو پیروزی داشته و دو بار نیز شکست خورده و بقیه بازی‌های این تیم با تساوی به اتمام رسیده است. این نشان می‌دهد که استقلال خوزستان در خانه ثبات لازم را نداشته و می‌توان این تیم را در اهواز شکست داد.
استقلال خوزستان در شروع لیگ برتر در تبریز موفق شد برابر تیم تراکتورسازی به تساوی دو بر دو دست یافته و با یک امتیاز از تبریز بازگردد. تراکتورسازی در این بازی دو بار از حریف جنوبی‌اش پیش افتاد‌‌، اما آبی‌ها موفق به زدن گل تساوی در برابر میزبان شدند تا در نهایت بازی با تساوی به اتمام رسد.
استقلال اهواز در تبریز برابر ماشین‌سازی تبریز نیز 3 بر 1 به برتری دست یافته بود، اما در مصاف با گسترش فولاد با نتیجه 2 بر 1 مغلوب شده بود.
تیم تراکتورسازی‌ مصمم به کسب سه امتیاز در ‌اهواز برابر استقلال خوزستان است. سرخ‌های تبریز به همین منظور اردوی چند روزه‌ای را در تهران برگزار کرده و از این شهر روانه اهواز شدند.
پیروزی تراکتورسازی اگر با توقف پرسپولیس برابر سایپا همراه شود، سبب صدرنشینی شاگردان امبیر قلع‌نویی خواهد شد.
تراکتورسازی نسبت به تیم نیم فصل تغییرات زیادی نکرده است، اما بزرگترین نقل و انتقال نیم فصل در این تیم روی داده و سروش رفیعی از تراکتورسازی جدا شده و به تیم رقیب پیوسته است.
در نقطه مقابل تیم امید عالیشاه و احمد نوراللهی برای گذراندن خدمت سربازی خود از تیم پرسپولیس به تراکتورسازی منتقل شدند تا توازن قدرت بین تیم‌های مدعی قهرمانی حفظ شود.
بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز با استقلال خوزستان روز پنجشنبه 23 دی در اهواز برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار