وفایی:برگزاری آخرین مرحله لیگ بستگی به حضور تیم ملی در کشور دارد

رئیس سازمان لیگ دوچرخه سواری گفت:برگزاری آخرین مرحله لیگ دوچرخه سواری در بخش پیست و جاده بستگی به زمان اعزام رکابزنان ملی پوش به هندوستان دارد.

 محمود وفایی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص آخرین مرحله لیگ اظهار کرد: اگر تیم ملی دوچرخه سواری زمان کافی برای حضور در آخرین مرحله لیگ را داشته باشد پیش از اعزام به اردوی برون مرزی و مسابقات قهرمانی آسیا هندوستان آخرین مرحله لیگ دوچرخه سواری در بخش جاده و پیست را در اولین هفته بهمن ماه برگزار خواهیم کرد.
 
وی در خصوص کسانی که نتوانستند در اردوی تیم ملی حضور یابند و مقرر شده بود که در این لیگ وضعیت آنها سنجیده شود افزود:رکابزنانی که در اردو آماده نبودند دیگر نمی توانند با تیم ملی برای حضور در رقابتهای آسیایی ادامه دهند و با توجه به اطلاعاتی که دارم رکابزنان غایب باید در اردوی تیم ملی حضور داشته باشند و تحت کنترل فدراسیون دوچرخه سواری باشند.
 
وفایی خاطر نشان کرد: آخرین مرحله مسابقات لیگ جاده در ماهشهر و آخرین مرحله لیگ در بخش پیست در اهواز برگزار خواهد شد.
 
وی در خصوص اینکه سال جدید میلادی شروع شده و علت عدم برگزار نشدن دو مرحله لیگ تریال تاکید کرد:با توجه به اینکه امسال قصد برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا رشته تریال را داریم ابتدا باید زمان رقابتهای این رشته مشخص شود سپس بقیه رقابتهای داخلی این رشته را چیدمان کنیم زیرا 4 مسابقه داخلی پیش از مسابقات قهرمانی آسیا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار