اردبیل؛

فعالیت روزانه 347 تیم پلیس راه و امداد و نجات در استان اردبیل

فرمانده پلیس‌راه استان اردبیل از فعالیت و خدمات‌رسانی روزانه ۳۴۷ تیم پلیس‌راه، امداد و نجات و... در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سرهنگ حجت فتاحی در حاشیه بازدید از پایگاه های سیار پلیس راه در اردبیل افزود: این تیم ها در قالب تیم های پلیس راه، راهداری، هلال احمر، فوریت های پزشکی، امدادگران خودرویی و... فعال شده اند.

وی فعالیت این تیم های خدماتی، امدادی و پلیس راه را در راستای اجرای طرح زمستانی برشمرد و یادآور شد: بیش از ۹۵۲ نیروی آموزش دیده هر روز در این تیم ها بکار گرفته می شوند.

فرمانده پلیس راه استان اردبیل با اشاره به حضور روزانه ۵۵ تیم خودرویی با ۲۴۲ نیروی پلیس در جاده های این استان تاکید کرد که کاهش تصادفات، روان سازی تردد، ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و مسافران و... از مهمترین برنامه های این تیم های پلیس راه است.

فتاحی با اشاره به فعالیت ۲۱ پاسگاه ثابت و سیار پلیس راه در محورهای این استان متذکر شد: از این تعداد 6 پاسگاه ثابت و ۱۵ پاسگاه سیار بوده که در مناطق حادثه خیز و پرحادثه ایجاد شده اند.

وی همچنین با اشاره به وضعیت فعلی جاده های استان اردبیل تصریح کرد: هم اکنون تمام راه های اصلی و فرعی این استان و نیز گردنه ها و محورهای کوهستانی و برفگیر باز بوده و تردد در آن در جریان است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.