قایق هایی که به گل نشسته و سکاندارانی که بی خیالند

روئینگ سواران برای پیشرفت در این رشته آنقدر مننتظر ماندند که دیگر انگیزه ای برای ادامه تمرینات سخت را ندارند.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رشته روئینگ قایقرانی یکی از پر استعدادترین رشته ها در ایران است که در آذربایجان هواداران زیادی دارد اما همان طور که تیم مردان این رشته مدتهاست بدون مربی منحصر به فرد در حال تمرین برای حضور در رقابتهای بین المللی هستند استعداد های این رشته منتظر نیم نگاهی برای رشد هستند.
 
فدراسیون قایقرانی زمان زیادی است که برای تیم مردان این رشته به دنبال مربی کار آزموده است اما هر بار که از مسئولان درباره این رشته سوالی به میان می آید اعلام می کنند که در حال بررسی مربیان خارجی برای حضور در کنار تیم ملی هستیم.   
 
در حالی که رقابتهای آسیایی این رشته شهریور سال آینده برگزار می شود اما تیم ملی روئینگ مردان منتظر یک مربی است و زیر نظر مربی تیم جوانان تمرینات خود را ادامه می دهند.
 
برای نگرفتن تست سن را بهانه کردند

وحید جوهری ملی پوش اسبق قایقرانی رشته روئینگ
در این خصوص اظهار کرد: پس از مسابقات کاپ آسیایی روئینگ که به میزبانی ایران برگزار شد به همراه برادرم تمریناتمان را با قایق 2 نفره برای حضور در مسابقات آسیایی آغاز کردیم و هزینه تمام تمرینات را شخصی تقبل کردیم اما در نهایت گفتند که برای ادامه در این رشته پیر شده اید.
 
وی در خصوص سن خود افزود: 26 سالم است البته، این حرفها بهانه ای بیش نیست زیرا در مسابقات کاپ آسیایی روئینگ نتیجه ای که ما گرفتیم خیلی خوب بود با اینکه یک جلسه هم در اردوی تیم ملی نبودیم از طرفی فدراسیون قرار بود از ما تست گیری کند تا رکوردها را بررسی کند اما تا کنون که تمرینات را انجام دادیم تست گیری هم نکردند که حداقل اسم تیم ملی را داشته باشیم.

5 سال عضو تیم ملی روئینگ بودم
 
جوهری در خصوص سابقه حضورش در تیم ملی روئینگ تصریح کرد: از سال 89 تا 93 عضو تیم ملی روئینگ بودم و در مسابقات المپیاد دانشجویی، مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی کشور هم حضور داشتم.
 
حضورمان در مسابقات قهرمان کشوری منوط به پاروکشی در ماده ای دیگر بود

وی در خصوص حضورش در مسابقات قهرمان کشوری روئینگ تاکید کرد: امسال مسابقات قهرمان کشوری روئینگ برگزار شد اما زمانی که می خواستیم در این رقابت ها شرکت کنیم، باید در ماده ای که تمرین نکرده ایم تست می دادیم به عنوان مثال می گویند اگر در 2 نفره تک پارو تخصص دارید باید در قایق تک نفره 2 پاروهم تست بدهید و این امکان پذیر نیست مانند پاروزنانی که عضو تیم ملی کانو هستند و هم اکنون می خواهند در رشته کایاک رقابت کنند.
 
دیگر انگیزه ای برای ادامه تمرینات ندارم

ملی پوش اسبق قایقرانی رشته روئینگ در ادامه بیان کرد: متاسفانه کسی از این رشته حمایت نمی کند و از روزی که تمرینات را آغاز کردم مدام التماس می کردم که تست گیری کنند، اما مخالف حضور ما در رقابت ها هستند و می گویند نتیجه نخواهید گرفت. هم اکنون انگیزه ای برای ادامه تمرینات ندارم. زیرا در این مدت همه تلاشمان را کردیم اما برای گرفتن تست دریغ کردند. حتی زمانی که فدراسیون برای تست گیری از پاروزنان این رشته اعلام کرده بود را خیلی وقت پیش زده ایم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار