زمان برگزاری آیین اختتامیه طنز سوره تغییر کرد

با توجه به درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، زمان برگزاری آیین اختتامیه جشنواره طنز سوره از 26 دی به چهار بهمن ماه تغییر یافت.

زمان برگزاری آیین اختتامیه طنز سوره تغییر کرد
به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد خبری نهمین دوره جشنواره طنز سوره؛ با توجه به درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و مبارز بزرگ و خستگی ناپذیر انقلاب اسلامی، زمان برگزاری آیین اختتامیه جشنواره طنز سوره از 26 دی به چهار بهمن ماه تغییر یافت.

مسئولان برگزاری این جشنواره ضمن تسلیت این ضایعه، خواستار تغییر در برگزاری زمان این جشنواره شدند که در نهایت با توجه به اعلام سه روزه عزای عمومی و همچنین عزاداری عموم مردم در سوگ آن مرحوم، زمان برگزاری جشنواره از تاریخ 26 دی  به چهار بهمن ماه 1395 تغییر پیدا کرد. مراسم آیین اختتامیه این دوره از جشنواره چهار بهمن ماه در تالار سوره حوزه هنری راس ساعت 18 برگزار خواهد شد. 

شایان ذکر است؛ نهمین جشنواره طنز سوره با هدف پرورش استعدادهای جوان، ترویج و معرفی طنز فاخر در بخش های نثر، نظم، داستان کوتاه، مقالات پژوهشی، عکس، کاریکاتور و استندآپ کمدی با موضوع آزاد برگزار می شود.

 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.