امام جمعه بوشهر؛

حماسه 22 دی در تقویم ایران ثبت شود

امام جمعه بوشهر گفت: حماسه ۲۲ دی سال ۱۳۹۴ در دستگیری تفنگداران متجاوز آمریکایی بدست دریادلان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در تقویم ایران ثبت شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در آئین تجلیل از حماسه آفرینان دستگیری تفنگداران متجاوز آمریکایی در آبهای خلیج فارس در بوشهر با بیان اینکه بعداز از مذاکرات برجام طراحی‌های گوناگون برای ضعیف نشان دادند ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف ارائه شد اظهار داشت: بعداز از مذاکرات برجام و توافقات صورت گرفته بسیاری از خام اندیشان سیاسی جهان در محاسبات خود اینگونه اندیشیدند که ایران  را در موقعیت ضعیفی قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه عملیات تضعیف نظام اسلامی ایران در سطح جهان در دستور کار قرار گرفت گفت: پروژه تضعیف ایران در مجامع سیاسی، حقوقی و اقتصادی جهان  با مکر و تدبیر دشمنان در پسا برجام  مورد توجه قرار گرفت.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه حماسه 22 دی تمام معادلات دشمنان در تضعیف کردن ایران بر هم خورد افزود: پروژه دشمنان در تضعیف کردن ایران اسلامی در پسابرجام  با دستگیری متجاوزان مریکایی در خلیج فارس بدست پرتوان دریادلان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه ضمن شکست پروژه دشمن بر اقتدار و عظمت ایران افزوده شد.

صفایی بوشهری با استاد به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی که حماسه منطقه دوم نیروی دریایی سپاه کار خدا بود تصریح کرد: در این حماسه نشان داد شد که ایران اسلامی از هیچ ابرقدرتی نمی‌ترسد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه حماسه دریادلان نیروی دریایی سپاه کار خدا و برگ زرینی در تاریخ اسلام، جهان و ایران است افزود: حماسه دستگیری تفنگداران آمریکایی برگ زرینی در تاریخ جهان اسلام و ایران بود که به قلم مبارک سپاه نوشته شد.

امام جمعه بوشهر حماسه 22 دی ماه یک حماسه جهانی و بین‌المللی است تاکید  کرد: حماسه 22 دی سال 1394 در دستگیری تفنگداران متجاوز آمریکایی در آبهای خلیج فارس  بدست دریادلان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه باید در تقویم ایران ثبت شود.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.