تقی پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

با نصب کنندگان برچسب های تبلیغاتی برخورد می شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: مدیریت شهری به عنوان بازوی اجرایی و قضایی می تواند با کسانی که چهره شهر را زشت می کنند، برخورد کند.

رضا تقی پور سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به برخورد با کسانی که برچسب های تبلیغاتی در سطح شهر تهران نصب می کنند، اظهار داشت: شورا در این خصوص وظیفه اجرایی ندارد.

وی با بیان این که شورای اسلامی شهر تهران وظیفه سیاست گذاری و تنظیم مقررات ذیل قوانین موجود کشور دارد، افزود: شورا در گذشته مصوبات جامعی در این خصوص داشته است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: مدیریت شهری به عنوان بازوی اجرایی و قضایی باید در خصوص استفاده از فضاهای شهری برای تبلیغات در قالب تابلوها، نصب تراکت ها و پارچه نوشته ها اقداماتی انجام دهد.

تقی پور با توجه به این که نصب کنندگان برچسب های تبلیغاتی چهره شهر را از حالت زیبا خارج کرده اند، گفت: آن ها باید تابع قوانین و مقرراتی باشند که در شورا تصویب کرده ایم.

وی افزود: نیروی انتظامی و سایر ارگان ها باید در خصوص برخورد با کسانی که چهره شهر را زشت می کنند، شهرداری تهران را یاری کند تا این گونه شاهد اختشاش بشری در شهر نباشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۲:۱۷ ۲۳ دی ۱۳۹۵
هر روز شاهد هستیم که چندین برچسب تخلیه چاه به درب منازل و دیوارها می چسبانند . چرا هیچ کس برخورد نمی کند ؟ چرا توی شورای شهر قانون محکمی را تصویب نمی کنید ؟
آخرین اخبار