مشهد؛

تولید نان سنتی با تکنولوژی نوین در صنعت پخت نان مشهد

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان، صنعت پخت نان در مشهد را صنعتی نوین دانست که به پخت نان سنتی می پردازد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علیرضا شجاعی در بازدید کارگروه شورای آرد و نان استان همدان از صنعت پخت نان در مشهد، گفت: گرایش مردم به نان سنتی در حال کاهش است زیرا تقاضاها به سمت اغذیه و سیستم های جدید تغذیه می رود.

او با اشاره به اهمیت نان به عنوان ضروری ترین نیاز زیستی و تغذیه ای انسان، افزود: برای تولید نان باید از دستگاه هایی با کاربرد علمی و بهینه ساز استفاده کنیم که راندمان و کیفیت نان را بالا ببرد.

شجاعی تکنولوژی صنعت پخت در مشهد را یک تکنولوژی بهتر و برتر برای تامین نان معرفی کرد و گفت: ما در همدان از این تکنولوژی و دستگاه های مورد نیاز برای مجتمع های نان خود، استفاده خواهیم کرد تا نان سنتی را با بهبود کیفیت تولید کنیم.

او ادامه داد: با توجه به بازدیدهایی که از صنایع پخت در استان های دیگر داشتیم، این صنعت در مشهد از کیفیت و برتری بیشتری برخوردار است.

در ادامه این بازدید مسئول شورای آرد و نان استانداری همدان، گفت: ما در استان خودمان قصد داریم صنعت پخت مشهد را جذب کنیم چون به دنبال تولید نان با کیفیت و بهره برداری بالاتری هستیم که ارزش غذایی نان هم حفظ شود.

نیکزادی تصریح کرد: صنعت برتر پخت در مشهد توانسته سنت و مدرنیته را باهم حفظ کند و با کیفیت مطلوب نان تولیدی را در اختیار مردم بگذارد که این امر سبب شده بازارهای همدان از این صنعت استقبال کند.

معاون بازرگانی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 13 استان همدان و کردستان در ادامه گفت: در این بازدید دستگاه هایی مشاهده شد که علاوه بر شکیل بودن، توانسته به کاهش مصرف انرژی و بهره وری بیشتر نیز کمک کند.

علی رحمانی فر، افزود: این دستگاه ها در کنار تولید مناسب و رعایت بهداشت، فضای کمتری را نیز اشغال می کند.

او خاطرنشان کرد: برای تحول و بهبود کیفیت تولید نان از فعالیت و تجربه تولیدکنندگان صنعت پخت مشهد استفاده خواهیم کرد.
انتهای پیام//ف ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.