سمنان؛

جوی آرام به همراه وزش باد پیش بینی هواشناسی سمنان

جوی به نسبت پایدار همراه با افزایش ابر و وزش باد و افزایش غلظت غبار و آلاینده های جوی در نواحی صنعتی، پیش بینی هواشناسی برای 72 ساعت آینده در استان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ مدیر کل هواشناسی استان سمنان گفت : آسمان امروز سمنان، گرمسار و شهمیرزاد کمی تا قسمتی ابری، غبارآلود، گاهی وزش باد و افزایش ابر خفیف خواهد بود.

غلامرضا حسنی غربا افزود : آسمان امروز شاهرود و دامغان کمی ابری، گاهی وزش باد و افزایش ابر خواهد بود.

وی افزود: کمینه دمای هوای شهرستان سمنان امروز به یک و بیشینه دما به 12 درجه سانتی‌گراد، کمینه دمای شاهرود به صفر و بیشینه به 11 درجه سانتی‌گراد، کمینه دمای گرمسار به یک و بیشینه به 11 درجه سانتی‌گراد و کمینه دمای دامغان به صفر و بیشینه به 13 درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

حسنی غربا تصریح کرد : امروز وزش باد در بیشترین سرعت به 44 کیلومتر بر ساعت، در شاهرود، دامغان، گرمسار و بیارجمند و در شهمیرزاد و میامی به 47 کیلومتر بر ساعت و در سمنان به 29 کیلومتر بر ساعت می رسد.

وی با اشاره به شرایط آب و هوایی استان سمنان در 24 ساعت گذشته، خاطرنشان کرد : وزش باد در بیشترین سرعت در استان سمنان در شهمیرزاد به 37 کیلومتر بر ساعت رسید.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان افزود : در 24 ساعت گذشته مجن و بسطام با دمای منفی پنج درجه سانتی گراد و ایوانکی، آرادان و حسینان با دمای 13 درجه سانتی گراد، به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان سمنان بودند.
سامانه هواگوی 134 آماده ارایه اطلاعات هواشناسی و پیش بینی های جوی استان سمنان در تمام اوقات شبانه روز است.
انتهای پیام / ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار