خانواده آیت‌الله هاشمی از عملکرد صدا و سیما می‌گویند + فیلم

خانواده آیت‌الله هاشمی از عملکرد صدا و سیما در پوشش مراسم‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفتند.

خانواده آیت‌الله هاشمی از عملکرد صدا و سیما می‌گویند + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن هاشمی ضمن تشکر از ریاست صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران ، عملکرد این رسانه را بسیار عالی توصیف کرد.

یاسر هاشمی دیگر فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نیز با اظهار قدردانی از ریاست رسانه ملی  از نحوه پوشش مراسم ارتحال آن مرحوم  اعلام رضایت کرد.

واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز با اشاره به جلسه امروز خود با ریاست صداوسیما عملکرد این رسانه را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: رسانه ملی به خوبی حق مطلب را ادا کرده است.

فرهادی وزیر علوم تحقیقات و فناوری نیز عملکرد رسانه ملی را عالی خواند و بیان داشت: شبکه های مختلف صدا و سیما در انعکاس مراسم ارتحال پرشکوه آن مرحوم سنگ تمام گذاشتند.





لینک دانلود







انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۱:۴۴ ۲۳ دی ۱۳۹۵
منظور ایشون فقط صرفا در مورد عملکرد خوب در پخش مراسمات ارتحال پدرشان بود.
Germany
ناشناس
۲۱:۳۶ ۲۳ دی ۱۳۹۵
آقای رفسنجانی خدمات بسیاری برای ایران کرده اند
تا شب هفتم ایشان لطفا در صدا و سیما برنامه های طنز و شاد مثل خندوانه و ... پخش نکنید ایشان به گردن ملت ایران و انقلاب اسلامی حق دارند ، از اشخاص مهم کشور بودند حرمتشان حفظ شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۲۴ دی ۱۳۹۵
تو دوست نداری ببینی نگاه نکن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۲۳ دی ۱۳۹۵
باید تاریخ قضاوت کند عملکرد رجال نطام مقدس جمهوری اسلامی ایران را و باید ببینیم چه خدمتي به مردم شده وايا فقر درکشور ما ازبين رفته است
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۹:۳۱ ۲۳ دی ۱۳۹۵
احسنت برصداوسیمای پرتلاش وعالی وخوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۲۳ دی ۱۳۹۵
سنگ تمامی که صدا و سیما واسه آقای هاشمی گذاشت بعضی از وارثین مرحوم نذاشتن برین از سایر رسانه تحقیق کنین از صدا و سیما متشکریم آنچه که شایسته آقای هاشمی بود به تصویر کشیدند و حق هاشمی را ادا نمود
Iran (Islamic Republic of)
منتظر
۱۰:۰۶ ۲۳ دی ۱۳۹۵
خدا را شکر ، همه طیف ها و سلیقه ها و جناح ها متفق القول ، کار نهادی را که رئیس آن را مقام معظم رهبری می گمارند تائید فرمودند .

این همدلی عمومی یکی از مصادیقی است که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند :
« پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به کشور آسیبی نرسد »

امیدوارم دوستداران انقلاب اسلامی پس از درگذشت مرحوم آقای هاشمی رفسنجانی ، با گفتار و رفتارهای نسنجیده خود ، به دشمنان کینه توز خارجی و مزدوران داخلیشان اجازه سوء استفاده ندهند تا با بدینوسیله به استوانه های انقلاب اسلامی خدشه وارد کنند .

بخاطر بسپاریم چنانچه این انقلاب آسیبی ببیند ، دشمن به تلافی تحقیر 38 ساله پس از انقلاب اسلامی ، ایران را با خاک یکسان خواهد کرد !!
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۱۳ ۲۳ دی ۱۳۹۵
بیچاره صداوسیما مرغ شادی وعزا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۲۲ دی ۱۳۹۵
خیلی عجیبه که چرا وضع ما مردم انقدر خرابه!دیگه حال نداریم نفس بکشیم! با این همه مسؤولین پاک و ساده زیست من شب روی رفتن به خونه ندارم با جیب خالی.پس اگه انقدر پاکن این همه پول که از نفت و جریمه و گواهینامه و پاسپورت و کارت ملی و تامین اجتماعی و از همه بدتر مالیات و....هزار جای دیگه میگیرن ،چی میشه که اقتصادمون هر رور بدتر از دیروزه
یکی داره زیر آبی میره.حتما دزد منم دیگه.
خوش باشید .روز قیامت همه چیز مشخص میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۲۳ دی ۱۳۹۵
افرین روز قیامت خیلی دیدنی خیلیییی
آخرین اخبار