هفته هفدهم لیگ برتر والیبال؛

بازگشت کهکشانی‌ها به صدر جدول/ ارومیه جای سایپا را گرفت

هفدهمین هفته لیگ برتر والیبال مردان ایران در حالی به پایان رسید که تیم بانک سرمایه موفق شد به صدر جدول بازگردد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان ایران، گرامیداشت شهدای منا، عصر امروز با برگزاری 6 دیدار وارد هفته هفدهم شد.
در این هفته از رقابت‌ها تیم‌های بانک سرمایه، شهرداری ارومیه، کاله آمل، راه عمران ساری ، پیکان تهران و صالحین ورامین مقابل حریفان خود به برتری رسیدند و تیم‌های شهرداری اراک، هاوش گنبد، سایپا، پارسه ، خاتم اردکان و شهرداری تبریز مقابل حریفان خود تن به شکست دادند.
در نخستین دیدار این هفته پارسه مقابل تیم کاله تن به شکست 3 بر صفر داد. این بازی در خانه والیبال تهرات برگزار شد آن هم در شرایطی که بازیکنان پارسه تنها با 7 بازیکن به میدان رفته بودند.
تیم بانک سرمایه هم مقابل خاتم اردکان به میدان  رفت و موفق شد به برتری 3 بر صفر رسیده و صدر جدول را به دلیل 5 سته شدن بازی شهرداری تبریز و پیکان از تیم پیکان پس گرفت.
شهرداری ارومیه و سایپا هم یکی از دیدارهای حساس این هفته را برگزار کردند. دیداری که جدال برای تصاحب رتبه سوم جدول به شمار می‌رفت. شاگردان عباس برقی در تیم شهرداری ارومیه در ادامه روند پیروزی‌های خود سایپا را هم با حساب 3 بر یک از پیش رو برداشت و به رده سوم جدول رسید و جای نارنجی‌پوشان را در این رده گرفت.
تیم راه عمران ساری هم در خانه،  شهرداری اراک را 3 بر یک از پیش رو برداشت.
در آخرین دیدار این هفته از مسابقات دو تیم پیکان و شهرداری تبریز در خانه والیبال تهران به مصاف هم  رفتند. دیداری که 5 ست به طول انجامید و در نهایت با حساب 3 بر 2 به سود تبریزی‌ها  به پایان رسید تا تیم پیکان صدر جدول را به سرمایه‌دارها تقدیم کند.

**نتایج هفته هفدهم لیگ برتر والیبال مردان ایران به شرح زیر است:

پارسه تهران صفر – کاله مازندران 3
سازمان عمران شهرداری ساری 3 – شهرداری اراک 1
شهرداری ارومیه 3 – سایپا تهران 1
پیکان تهران 2 – شهرداری تبریز 3
خاتم اردکان صفر – بانک سرمایه 3
هاوش گنبد  3 – صالحین ورامین 2

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار