اکبری: این شکست اتفاق خاصی نبود! / واسطه ها مسبب مشکلات لیگ هستند

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران گفت: ما در دیدار با شهرداری تبریز متحمل شکست شدیم اما این شکست اتفاق خاصی برای تیم ما محسوب نمی‌شود.

پیمان اکبری در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکست تیمش در دیدار با شهرداری تبریز گفت: باید به شهرداری تبریز برای این پیروزی که مقابل تیم ما بدست آوردند تبریک بگویم.

وی ادامه داد: با وجود اینکه تیم ما در شرایط خوبی نبود تمام تلاش خود را کردیم و توانستیم حداقل امتیاز این بازی را از آن خود کنیم. با این شکست اتفاق خاصی برایمان نیفتاد و همچنان می‌توانیم به شرایط خوب خود برگردیم.

*مصدومیت غفور کار ما را سخت کرد
سرمربی تیم والیبال پیکان تهران درباره مصدومیت تیم امیر غفور گفت: متاسفانه این بازیکن مصدوم شد و پشت خط زن دوم تیم ما آنفلوانزا گرفته بود و امیر غفور هم که یکی از ستون‌های اصلی تیم است در ست دوم مصدوم شد و مجبور شدیم پوریا یلی که یک بازیکن 17 ساله است را به میدان بفرستیم.

وی افزود:  درست است که این بازی را واگذارکردیم اما ناراحت نیستیم. بهتر این است که در این مرحله ببازیم تا اینکه در مراحل پلی‌آف و حساس تر متحل شکست شویم.

*واسطه ها مسبب مشکلات لیگ هستند

اکبری درباره بی نظمی‌های لیگ ،خاطر نشان کرد: این موضوعی است که از روز اول باید به آن فکر می‌کردیم. برخی افراد که شناخته شده نیستند ناگهان اعلام می‌کنند که می خواهیم در لیگ شرکت کنیم.  با چه پشتوانه‌ای این اجازه به آن‌ها داده می‌شود؟

سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: این تیم‌ها وعده‌هایی درباره اینکه می‌توانیم شرایط خوبی داشته باشیم به فدراسیون می‌دهند و برخی‌ها را واسطه می‌کنند که حرفشان پذیرفته شوند و بیشتر همین واسطه‌ها کار را خراب می‌کنند اما وقتی کار به انحلال یک تیم می‌کشد این واسطه‌ها تلفن خود را هم جواب نمی‌دهند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار